Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-05@07:55:41 GMT

مسیر خیابان ارم از داخل حرم مطهر بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۸۲۰۵

صراط:

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اشرف عبدی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: به منظور تسهیل در تردد مردم و زائران آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) مسیر خیابان ارم از داخل حرم برای عبور و مرور مردم بازگشایی شد.

به گزارش فارس وی اضافه کرد: این اقدام با پیشنهاد مدیریت حرم مطهر و موافقت تولیت آستان مقدس و همچنین هماهنگی شورای تأمین استان قم انجام گرفته است که رضایت و رفاه مجاوران کریمه اهل بیت(س) را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) گفت: این مسیر که به علت شیوع کرونا ویروس و تعطیلی حرم و همچنین عملیات عمرانی شهرداری به منظور بازسازی میدان آستانه بسته شده بود تا اطلاع ثانوی باز خواهد بود و تصمیمی برای بستن این مسیر اتخاذ نشده است.

وی افزود: در ایام بسته بودن موقت درب‌های حرم مطهر فعالیتهای این آستان مقدس متوقف نبوده و خدمات مختلف فرهنگی اجتماعی و فعالیت‌های عمرانی در حرم مطهر در جریان است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خیابان ارم زائران حرم مطهر صراط حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد

مهدی صفایی رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چالوس گفت: آزاد راه تهران شمال که شب گذشته بر اثر ریزش سنگ و بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • شهر کریمه اهل بیت(ع) سوگوار صادق آل محمد(ص) شد
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم
  • حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد