Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@11:32:10 GMT

استاندار تهران: در برابر زلزله آمادگی کافی داریم

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۸۳۲۷

استاندار تهران: در برابر زلزله آمادگی کافی داریم
استاندار تهران با بیان این که پس از زلزله بامداد جمعه ۴۰ پس لرزه داشتیم، گفت: آمادگی کافی برای حوادث احتمالی در استان وجود دارد.

خبرگزاری مهر: استاندار تهران با بیان این که پس از زلزله بامداد جمعه ۴۰ پس لرزه داشتیم، گفت: آمادگی کافی برای حوادث احتمالی در استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 انوشیروان محسنی بندپی ظهر جمعه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری در بامداد جمعه را شاهد بودیم، که استان‌های البرز، تهران و مازندران را تحت تأثیر قرار داد و اکیپ‌های امدادونجات بلافاصله به روستاهای محل زلزله اعزام شدند.

وی گفت: خسارات مالی و جانی ناشی از زلزله نداشتیم، اما در پی وقوع زلزله و تبعات آن در گیلاوند یک سالمند در پی فرار جان خود را از دست داد و یک خانم ۲۱ نیز بر اثر ایست قلبی ناشی از ترس از زلزله جان سپرده است.

استاندار تهران گفت: دو هزار و ۶۰۰ نفر در اورژانس و شش اکیپ هلال احمر به مناطق زلزله اعزام شدند و در حال حاضر شرایط به ثبات رسیده است و مصدومین نیز به غیر از دو نفر که در مراکز درمانی هستند، مرخص هستند.

محسنی بندپی افزود: بعد از زلزله بیش از ۴۰ پس لرزه داشتیم، اما آنچه مهم است، آمادگی تیم‌های امداد و نجات، اماکن اسکان اضطراری و انبارهای هلال احمر است، مخازن آب استان نیز آمادگی آب رسانی به مناطق در صورت قطع آب را دارند.

وی شرایط تهران با توجه به ویژگی‌هایی که دارد و ساختمان‌های بلندمرتبه فوق العاده توصیف کرد و گفت: نیاز به امکانات پهبادی برای هلال احمر و امدادرسانی در تهران داریم.

استاندار تهران افزود: بیمارستان‌های استان تهران نیز آمادگی کامل دارند، اپلیکیشن «شهر آماده و شهروند آگاه» نیز توسط شهرداری در حال آماده سازی است، که آمادگی شهروندان برای حوادث را افزایش دهد.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: استاندار تهران زلزله استاندار تهران آمادگی کافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست مشترک با معاونت سازمان بوستان‌های شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و اظهار کرد: این نشست به منظور هم فکری در خصوص برنامه‌های مشترک در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران برگزار شد.

مشاور استاندار تهران با تاکید بر ضرورت گسترش تعاملات و همکاری‌های علمی و تحقیقاتی استانداری با مراکز علمی، بازدیدها و همکاری‌های تحقیقاتی را مهم دانست و عنوان کرد: در این زمینه بهره مندی از توان تجربی و نیروی انسانی طرفین برای انجام طرح‌های مطالعاتی تحقیقاتی راهگشا خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران بر ضرورت برنامه ریزی های مطلوب در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران تاکید کرد و گفت: به طور کلی، توسعه، رشد تدریجی برای رسیدن به پیشرفت را یادآوری می‌کند، لذا ما می‌توانیم با برنامه ریزی های صحیح، همکاری و تعاملات مشترک ویژه، اتفاقات مطلوبی را در این بخش رقم بزنیم.

صائبی از آمادگی استانداری تهران برای انعقاد تفاهم نامه همکاری درحوزه نیازهای مشترک فرهنگی، اجتماعی و سلامت در پایتخت خبر داد.

کد خبر 6087141

دیگر خبرها

  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • برد موشک‌های حزب‌الله برای رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل کافی است
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • فرصت برابر در شبکه تهران
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت