Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@03:19:17 GMT

5 کشته و زخمی در تصادف پراید با نیسان+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۸۶۴۲

5 کشته و زخمی در تصادف پراید با نیسان+تصاویر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید هاچ‌بک با یک دستگاه نیسان 2 نفر کشته و 3 نفر مصدوم شدند.

محسن گلابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در ساعت ۳ و ۲۳ دقیقه بامداد امروز در بزرگراه شهید ردانی‌پور، لاین غرب به شرق، حدفاصل پل رباط به سمت پل چمران یک دستگاه خودروی سواری پراید هاچ‌بک با یک دستگاه نیسان جدول‌شوی شهرداری تصادف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به محبوس شدن سرنشینان سواری پراید افزود: در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اکیپ‌های امداد و نجات در کمترین زمان به محل حادثه اعزام شدند و یک خانم و آقا را که در پراید محبوس شده بودند، نجات دادند.

وی با بیان این‌که شدت این تصادف به حدی زیاد بود که 2 نفر از 4 نفر سرنشین خودروی پراید که یک آقا و یک خانم بودند در دم جان خود را از دست دادند، گفت: 2 نفر سرنشین دیگر سواری پراید و راننده نیسان تحویل عوامل اورژانس شدند.

گلابی با بیان این‌که علت این حادثه توسط عوامل پلیس راهور در دست بررسی است، بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم در هر ساعت از شبانه‌روز تخطی از سرعت مجاز می‌تواند حادثه‌آفرین باشد و منجر به تصادفات شدید شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان تصادف پراید سرعت زیاد سواری پراید یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، حمید محبوبی افزود: بامداد امروز سه شنبه در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد که نجاتگران هلال احمرپایگاه امداد و نجات برده رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

 او گفت: این حادثه ۳مصدوم داشت که مصدومین حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

دیگر خبرها

  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران