Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: تعدادی زیادی از پرونده متقاضیان ایجاد اشتغال و کسب مجوز درسطح استان، درگیر بروکراسی اداری ناشی از این ابهامات بوده و در بین ادارات کل سرگردان هستند.

حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در حاشیه بازدید از ۲ واحد صنعتی اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا واحدهای صنعتی و تولیدی زیادی را با مقادیر متفاوت درگیر کرده که در شهرستان اسلامشهر به غیر از بخش کشاورزی حدود ۱۵۰ میلیارد تومان در بخش صنعت به صاحبان صنایع آسیب رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: دولت برای جبران بخشی از این آسیب یک بسته حمایتی آنی برای صنایع در نظر گرفته، که شامل استمهال سه ماهه برای پرداخت حق بیمه و هزینه‌های آب،گاز و برق است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اعطای تسهیلات جدید در قالب اجرای طرح حمایت میان مدت دولت، بیان کرد: در این طرح برای واحد‌هایی که در زمان شیوع کرونا ویروس نسبت به حفظ نیروی کار اقدام کرده‌اند، به ازای هر کارگر تسهیلات ۱۲ و ۱۶ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

عسگری با اشاره به وجود تعدادی لکه و مجتمع صنعتی در شهرستان اسلامشهر، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ساماندهی شهرک‌ها و مجتمع‌های صنفی، صنعتی نامشخص بودن تکالیف قانونی دستگاه‌ها ذیربط است، که تلاش می‌کنیم با همکاری همه مسؤولین و مدیران برنامه ریزی استانی، این ابهامات برطرف شود، در حال حاضر تعدادی زیادی از پرونده متقاضیان ایجاد اشتغال و کسب مجوز درسطح استان، درگیر بروکراسی اداری ناشی از این ابهامات بوده و در بین ادارات کل سرگردان هستند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، افزود: در شهرستان اسلامشهر، ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال وجود دارد، که وجود برخی مشکلات، مانع از انجام این سرمایه گذاری‌ها شده، در تلاش هستیم در سال جهش تولید با هموار کردن راه و رفع مشکلات زمینه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال را فراهم کنیم.

عسگری با اشاره به تلاش سیستم بانکی برای عدم تملک واحد‌های مقروض به بانک به دلیل نپرداختن اقساط تسهیلات بانکی، تاکید کرد: دولت در حال تدوین ابلاغیه حمایتی بیشتر و بهتر از صنایع آسیب دیده از کرونا است.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار تهران تهران بخش کشاورزی بخش صنعت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران ایجاد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان در بازدید از مجموعه کشت و صنعت فجر صفای خرم آباد گفت:کشت و صنعت فجر صفای خرم آباد ظرفیت سرمایه گذاری کلان در حوزه کاشت و عصاره‌گیری گیاهان دارویی را دارد.
ابوطالب شفقت افزود:مجموعه کشت و صنعت فجر صفای خرم آباد علاوه بر کشت گیاهان دارویی و فعالیت های دامی، گردشگری مدرن را دنبال می کنند که می تواند در سطح ملی و بین المللی پذیرای میهمانان مختلف باشد.
 استاندار لرستان بازدید دانشجویان و دانش آموزان از فجر صفا را اقدام مثبتی برای اشاعه فرهنگ « ما می توانیم » دانست و گفت:سرمایه گذار این مجموعه همه اقدامات را با صبر و حوصله و انجام کارهای پژوهشی پیش برده و همه کارها از جمله واحد هیدروپونیک و درختچه های کشت بافت را ایرانی کرده است.
وی انجام کار پژوهشی و تولید محصولات کاملا ایرانی را از مزیت های این مجموعه برشمرد وافزود:نژاد دامی که وارد مجموعه شده بود، تغییر یافته و ایرانی شده است.
استاندار لرستان با تأکید بر ایجاد زنجیره ی ارزش دام و تولید پوست و پشم در کشت و صنعت خرم آباد گفت: با توجه به سطح اراضی این مجموعه،چنانچه گیاهان دارویی کشت و عصاره گیری شود مردم نیز می توانند در هر جای استان نسبت به کاشت و فروش گیاهان دارویی به کشت و صنعت اقدام کنند که درآمد این امر از تولید برخی محصولات رایج کشاورزی هم بیشتر است.
شفقت افزود:بیش از ۵۰ نقطه ی استانظرفیت کشت و توسعه گیاهان دارویی را دارد که جهاد کشاورزی باید در این  زمینه به صورت جدی اقدام کند.



دیگر خبرها

  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه