Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانوش جهانپور با انتشار توئیتی به آمار سرسام آور کودکان گرسنه آمریکایی اشاره کرد.

به گزارش مشرق، ایالات متحده آمریکا؛ شاید کمتر کسی این نام را نشنیده باشد. کشوری که از آن به عنوان ابرقدرت اول جهان در زمینه اقتصاد و نظامی یاد می‌شود. اما واقعیت چیز دیگری است. آمار روزافزون بیکاری، فقر و گرسنگی و افزایش تعداد بی خانمان‌های این کشور حکایت از واقعیتی دیگر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است که آنچه در فیلم‌ها و سریال‌ها از این کشور نشان داده می‌شود با دنیای واقعی متفاوت است.

شکست در ویتنام، گوشمالی از ایران پس از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید سلیمانی در زمینه نظامی و موارد فوق که به آن اشاره شد، نشان از پوشالی بودن این ابرقدرت دارد. واقعیتی که کیانوش جهانپور با انتشار توئیتی از حال و روز این روزهای کودکان آمریکایی با شیوع کرونا در این کشور به آن پرداخت.

کیانوش جهانپور سخنگوی وزیر بهداشت در این توئیت نوشت: « اما بزرگترین اقتصاد دنیا و بزرگترین مرکز تولید علم و فناوری جهان باشی و از هر ۵ کودک سرزمینت، لااقل یک کودک گرسنه باشد. مرگ از این ابرقدرت بودن سزاوارتر است ...»

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور زلزله تهران اخبار بورس کیانوش جهانپور کودکان آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سرکوب‌ها در آمریکا: آنها تحمل آشفتگی خوابشان را ندارند

سرکوب دانشجویان و مردم حامی فلسطین که علیه رژیم صهیونیستی شعار می‌دهند در کشور‌هایی مانند آمریکا، فرانسه و انگلیس، علیرغم شعار‌ها و ژست‌های این کشور‌ها درباره آزادی، از پیش‌بینی‌های امام راحل بود که این روز‌ها مصادیق آن در خیابان‌های این کشور‌ها و حتی در خیزش مردم کشور‌های دست‌نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه قابل مشاهده است.

آنها فریاد زدن از درد را جرم نابخشودنی می‌دانند

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اشاره به خفقانی که آمریکا و اذنابش در ملت‌های خود ایجاد کرده و می‌کنند، فرموده بودند:
«دوَل استکباری عملاً جهان را به دو بخش آزاد و قرنطینۀ سیاسی تقسیم کرده اند. در بخش آزاد جهان، ‏‎ ‎‏این ابرقدرت‌ها هستند که هیچ مرز و حد و قانونی نمی‌شناسند و تجاوز به منافع دیگران و‏‎ ‎‏استعمار و استثمار و بردگی ملت‌ها را امری ضروری و کاملاً توجیه شده و منطقی و منطبق با‏‎ ‎‏همۀ اصول و موازین خود ساخته و بین المللی می‌دانند. اما در بخش قرنطینۀ سیاسی که‏‎ ‎‏متأسفانه اکثر ملل ضعیف عالَم و خصوصاً مسلمانان در آن محصور و زندانی شده اند، ‏‎ ‎‏هیچ حق حیات و اظهار نظری وجود ندارد؛ همۀ قوانین و مقررات و فرمول‌ها همان قوانین‏‎ ‎‏دیکته شده و دلخواه نظام‌های دست نشاندگان و در برگیرندۀ منافع مستکبران خواهد بود. ‏‎ ‎‏و متأسفانه اکثر عوامل اجرایی این بخش همان حاکمان تحمیل شده یا پیروان خطوط کلی‏‎ ‎‏استکبارند که حتی فریاد زدن از درد را نیز در درون این حصار‌ها و زنجیر‌ها جرم و گناهی‏‎ ‎‏نابخشودنی می‌دانند و منافع جهانخواران ایجاب می‌کند که هیچ کس حق گفتن کلمه ای‏‎ ‎‏که بوی تضعیف آنان را بدهد یا خواب راحت آنان را آشفته کند ندارد.»

دنیای به اصطلاح متمدن‏‎ ‎‏جهانخواران به مخالفانش اجازه حیات نخواهد داد

ایشان تصور برخی مبنی بر تحمل اعتراضات در کشور‌های استکباری را زیر سوال برده و فرمودند:
«بعضی افراد فلسفۀ اصرار جمهوری‏‎ ‎‏اسلامی ایران را بر راهپیمایی برائت از مشرکین به خوبی درک نکرده بودند ... و چه بسا افراد ساده دلی تصور می‌کردند که دنیای به اصطلاح متمدن‏‎ ‎‏جهانخواران نه تنها تاب تحمل اینگونه مسائل سیاسی را خواهد داشت، که به مخالفان‏‎ ‎‏خود حتی بیش از این هم اجازۀ حیات و تظاهرات و راهپیمایی خواهند داد.»

گلستان ملت‌ها رخ نموده است

امام، دوران تنفس در منطقه کفر را پایان یافته دانسته و تاکید کرده بودند:
«محرومین سراسر گیتی از این برزخ بی انتهایی که انقلاب اسلامی ما‏‎ ‎‏برای همۀ جهانخواران آفریده است احساس غرور و آزادی کنند و آوای آزادی و‏‎ ‎‏آزادگی را در حیات و سرنوشت خویش سر دهند و بر زخم‌های خود مرهم گذارند؛ که‏‎ ‎‏دوران بن بست و ناامیدی و تنفس در منطقۀ کفر به سر آمده است و گلستان ملت‌ها رخ‏‎ ‎‏نموده است.»

دردمندان جهان اثبات می‌کنند که ابرقدرت‌ها و جیره‌خوارانشان ‏منفورترین موجودات هستند

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: 
«ان شاءالله روزی همۀ مسلمانان و دردمندان علیه‏‎ ‎‏ظالمین جهان فریاد زنند و اثبات کنند که ابرقدرت‌ها و نوکران و جیره خوارانشان از‏‎ ‎‏منفورترین موجودات جهان هستند. ‏»

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سرکوب‌ها در آمریکا: آنها تحمل آشفتگی خوابشان را ندارند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی را مسدود کرد
  • دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • جهانپور: قلیان اکسیژن دیگر سرگرمی نیست بلکه مخدر است + فیلم
  • قلیان اکسیژن پرتگاهی جدید برای جوانان/ جهانپور: قلیان اکسیژن دیگر سرگرمی نیست بلکه مخدر است + فیلم
  • آمریکایی‌ها در دوران بایدن گرسنه شدند