Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:36:51 GMT

جاده نسیم شمال قزوین مسدود می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۹۱۰۱

جاده نسیم شمال قزوین مسدود می‌شود

به گزارش روز جمعه روابط عمومی شهرداری قزوین، سیاوش طاهرخانی در این رابطه اظهار داشت: به علت حجم تردد خودروهای سبک و سنگین از این مسیر و نیازمندی این جاده به مرمت، بازسازی و روکش آسفالت، مرحله نخست اصلاح از تقاطع خیابان میرزا کوچک خان (جاده رشت) تا تقاطع  تاکستان از روز شنبه آغاز و به مدت چهار ماه نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با هماهنگی شهرداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، مسیر جایگزین در بارنامه خودروهای سنگین قید خواهد شد.

طاهرخانی از مردم و رانندگان عبوری خواست تا ضمن استفاده از مسیر جایگزین، شهرداری را در ادامه اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت این مسیر همراهی کنند.

جاده نسیم شمال قزوین که به واقع کمربندی غرب، جنوب و شرق قزوین محسوب می‌شود در گذشته به عنوان مسیر دسترسی گاز بوده که رفته رفته از آن برای تردد خودروهای عبوری مورد استفاده قرار گرفته و با توجه به عبور این مسیر از باغستان سنتی شهر و تردد کامیون‌های سنگین، همه ساله شاهد خرابی بیش از حد جاده و نارضایتی رانندگان عبوری از آن بوده‌ایم.

ترمیم و اصلاح این مسیر با همکاری شهرداری قزوین و اداره کل راه و شهرسازی به انجام می‌رسد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرداری قزوین قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرداری قزوین قزوین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرداری قزوین قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب شب گذشته محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

رضایی با بیان اینکه تمامی محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه در پی وقوع سیلاب مسدود شد، یادآور شد: محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محورهای قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است و از این جهت رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6088280

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟