Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های موفق بخش‌های تحقیقاتی کشور در تامین نیازمندی‌های لازم برای مقابله با کرونا، بر ضرورت همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در زمینه تولید کیت‌های تشخیص کرونا برای تامین نیاز داخلی و صادرات آن به کشور‌های متقاضی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسن روحانی روز جمعه پس از استماع گزارش سعید نمکی، وزیر بهداشت، درباره وضعیت کشور در زمینه مقابله با کرونا، چگونگی غربالگری‌ها و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در مناطق مختلف باابراز خرسندی و تقدیر از تلاش‌های وزارت بهداشت و کادر درمانی کشور در کنترل موثر بیماری کرونابر لزوم تداوم این روند تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‌های ذیربط موظف به همکاری با وزارت بهداشت در اجرا و نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی هستند تا هرچه زودتر شاهد افزایش مناطق سفید و بازفعالیت همه کسب و کار‌ها و مراکز پر رفت و آمد در این مناطق و به ویژه بازگشایی اماکن مذهبی باشیم.

روحانی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی موثر و آگاه بخشی مردم بر ضرورت و تداوم رعایت شرایط و دستور العمل‌های بهداشتی تا قطع کامل زنجیره شیوع بیماری تاکید کرد

‎رییس جمهور همچنین از وزیر بهداشت خواست تا در راستای اتخاذ تصمیمات مورد نیاز در این موارد، موضوعات لازم را برای بررسی در جلسه یکشنبه ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کند.

‎رئیس جمهور همچنین به دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز دستور داد تا با به‌کارگیری همه امکانات و توان موجود و حمایت همه جانبه از مراکز علمی و تحقیقاتی شرایط را برای تولید بیش از پیش کیت‌های تشخیص کرونا در راستای تامین نیاز داخلی و صادرات آن به کشور‌های متقاضی خرید فراهم و تسهیل کنند. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، حسن روحانی ، وزارت بهداشت سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حسن روحانی وزارت بهداشت وزارت بهداشت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه قزاقستان با دبیر کل وزارت دفاع هند دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد.

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیتهای متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

امیر آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه های مختلف اعلام کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و وآرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی،  تحقیقات دفاعی، آموزشی و  تبادل دانشجو تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا