Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@11:14:45 GMT

عربستان قیمت نفت خود را بالا برد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۹۱۲۴

عربستان قیمت نفت خود را بالا برد

خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد: عربستان قیمت نفت خود برای بازارهای آسیایی، اروپایی و آمریکا را افزایش داده است.

به گزارش مشرق به نقل از بلومبرگ، بر اساس سند اعلام شده از سوی عربستان برای قیمت نفت مقامات سعودی از تخفیف برای فروش نفت در بازارهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی کاسته و در واقع قیمت خود را بالا برده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: نفت در برابر امنیت؛ پَر!

این افزایش قیمت که از سوی شرکت آرامکو ارائه شده برای نفت تحویل ماه ژوئن اعمال شده است. عربستان از جمله کشورهایی بود که در گروه اوپک‌پلاس توافق کاهش عرضه نفت به بازار جهانی را در ماه آوریل امضاء کرد و قرار شد از ماه می‌ عرضه نفت خود را کم کند.

با توجه به آنکه شرکت آرامکو منتظر نتیجه مذاکرات اوپک‌پلاس بود چندین بار ارائه قیمت برای نفت صادراتی خود در ماه آوریل را به تعویق انداخت.

در ابتدای ماه می آرامکو برای صادرات نفت به بازارهای آسیایی و بخشی از اروپا تخفیف بیشتری در نظر گرفت اما قیمت نفت سبک خود برای عرضه به اروپا را تغییر نداد  و برای صادرات به آمریکا بالا برد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور زلزله تهران اخبار بورس بلومبرگ مشرق شرکت آرامکو اروپا عربستان آمریکا نفت سعودی قیمت نفت قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746280

دیگر خبرها

  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد