Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@19:57:23 GMT

قصه «بچه مهندس» در این فصل تمام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۹۲۵۲

صراط:

حسن وارسته درباره ایده شکل‌گیری «بچه مهندس ۳» به قلم وی و پخش آن در ماه رمضان گفت: «بچه‌ مهندس» از معدود سریال‌هایی است که فصل‌بندی آن پیش‌بینی شده بود یعنی داستان بچه‌ای است که به بلوغ وجوانی می‌رسد. نگارش ابتدایی آن را سجاد ابوالحسنی انجام داده بود و چون از فصل دوم وارد این قصه شدم، از امیر شاداب خواهش کردم در این کار در کنارم باشد و با کمک او تلاش کردم بحران هویت و تم جست‌وجو را در فصل دوم بیاورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش صبا وی اضافه کرد: ما قسمت دوم را با تم عشق به پایان رساندیم و با این تصمیم که جواد هدفی برای آینده‌اش دارد، وارد فصل ۳ شدیم و در این فصل سعی کردیم نبوغ جواد و درجه علمی او را به بیننده نشان دهیم.

وارسته در پاسخ به احسان بکایی مجری برنامه #۱۶۲ درباره ساخت فصل ۴ سریال گفت: قصه «بچه مهندس ۳» در این فصل به اتمام رسیده است اما ممکن است پتانسیل جواد به‌دلیل نخبگی، ماجراهای ۱۴۰۱ و اجتماعی را دنبال کند که البته این موضوع به اقبال عمومی و تصمیم مدیران صداوسیما دارد.

این نویسنده درباره استفاده از لهجه و حضور بازیگران جوان و پیشکسوت در «بچه مهندس ۳» گفت: در زمان طراحی قصه، تصمیم گرفتیم جوان نخبه شهرستانی را هم به کار اضافه کنیم، چون سیستان و بلوچستان را کلیشه‌ای دیدیم به سراغ بیرجند رفتیم. فرهاد قائمیان به‌خوبی از پس نقش برآمد و بازی خوب او را در کنار روزبه حصاری و چند بازیگر گمنام مشاهده کردیم؛ البته آقای غفاری هم در هدایت بازیگران به‌خوبی عمل کرده است.

وارسته در پایان از سریال‌هایی چون دودکش و دیوار به دیوار که مورد اقبال عموم بود گفت و «بچه مهندس» را سریالی از پیش طراحی شده دانست که بیش‌تر به موضوع نخبگان پرداخته است.

این سریال در رمضان ۹۹ هر شب روی آنتن شبکه دو می‌رود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بچه مهندس آنتن شبکه دو صراط بچه مهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)



منبع:خبرفوری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جواد هاشمی خواننده شد ؛ اولین حضور پس از جنجال کوروش کمپانی (فیلم) رونمایی از اسم مخفی سید جواد هاشمی در برنامه صداتو (فیلم)

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • (ویدئو) طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)
  • (ویدئو) خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان