Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@00:36:15 GMT

رسمی؛ فیفا قانون انجام پنج تعویض را تصویب کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۹۲۷۹

رسمی؛ فیفا قانون انجام پنج تعویض را تصویب کرد

فدراسیون جهانی فوتبال( فیفا ) امروز تایید کرد که تیم ها پس از شروع مجدد بازی ها می توانند در جریان ۹۰ دقیقه از ۵ تعویض استفاده کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو هفته پیش بود که فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا ) پیشنهاد داد در صورت ادامه مسابقات فوتبال پس از تعدیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، تیم‌های فوتبال به طور موقت به جای سه تعویض، از پنج تعویض استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تصمیم امروز و پس از جلسه اعضای فیفا به تصویب رسید و قرار بر این شد که موقتا تیم ها در جریان ۹۰ دقیقه، از ۵ تعویض ولی در سه مقطع زمانی مختلف استفاده کنند تا از فرصت سواستفاده برای اتلاف وقت از تیم ها سلب شود. همچنین در صورت کشیده شدن بازی ها به وقت اضافه، قرار شده ششمین تعویض نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

این تغییر موقتی است ولی گفته می شود شاید تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز تمدید شود. هدف، حفظ سلامتی بازیکنان است چرا که در صورت از سرگیری لیگ ها قرار شده تا بازی های باقیمانده به صورت فشرده و با فاصله ۷۲ ساعت برگزار شود.

 

همچنین وقت تنفس به دلیل گرمای هوا در هر بازی نیز به دو افزایش خواهد یافت که ممکن است در صورت کشیده شدن به وقت اضافه، تا ۵ نیز افزایش پیدا کند.

طبق تصمیم امروز فیفا، قرار شده تا مربیان برای هر بازی مجاز به دعو.ت از ۲۳ بازیکن باشند که دو بازیکن بیشتر از قانون قبلی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فیفا تعویض تعویض فیفا کرونا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • خوردن چهارگل هیج جا خوب نیست و ناراحتم می‌کند
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است