Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@05:51:56 GMT

️ آخرین وضعیت حادثه دیدگان زمین لرزه تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۹۳۵۰

به گزارش ایلنا، مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: درپى زمین لرزه ٥.١ ریشترى در بین استان مازندران و تهران ٣٨ نفر حین فرار ، ترس و استرس در همان لحظه اولیه وقوع زمین لرزه دچار مصدومیت شدند.

وی ادامه داد: ١١ نفر توسط اورژانس ١١٥ به بیمارستان انتقال و ٢٦ نفر در محل درمان شدند و درحال حاضر ٧ نفر در مراکز درمان بسترى هستند که حال عمومى مساعد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: در شهرستان دماوند ٢٠ نفر (گیلاوند ١٩ نفر و آبعلى یک نفر) به دلیل فرار حین زلزله دچار مصدومیت شدند.

خالدی با بیان اینکه متأسفانه یک نفر آقاى ٦٠ ساله در رودهن حین فرار دچار ضربه به سر شد و جان خود را از دست داد، تصریح کرد: در شهرستان تهران ١٥ نفر ، شمیرانات یک نفر و در استان البرز ٢ نفر به دلیل فرار ناشی از ترس زلزله مصدوم شدند.

به گفته وی در استان مازندران صدمات جانى و خسارات مالى گزارش نشده است. صدومیت ۳۴ نفر به دلیل وقوع زمین لرزه در تهران و دماوند خبر داد. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مجتبی خالدی زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدوم شدن ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۷ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت ولیعصر بروجن انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • قلعه خواجه لرزید
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند