Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرستان بروجن گفت: بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش مواسات توزیع و ۲ هزار بسته دیگر در مرحله دوم توزیع می‌شود. ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

اسماعیل عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرداظهار داشت: در همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در استان قرارگاه زیستی این شهرستان نیز آغاز به کار کرد و با برگزاری 6 جلسه و 22 مصوبه، مبارزه خود را در مقابل کرونا ویروس آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع 2500 بسته معیشتی توسط پایگاه شهید دوران نهاجاابتکار مسجدی‌های تبریز؛ بسیجیان مسجد سالار شهیدان کتاب‌ خاطرات شهدا را به بسته‌های معیشتی اضافه کردند + تصاویرآغاز رزمایش همدلی کمیته امداد با توزیع 85 هزار بسته معیشتی در آذربایجان شرقی به روایت تصویر

وی ادامه داد: در این شهرستان 70 گروه جهادی تشکیل شد و 300 نفر از بسیجیان با استعداد در حوزه سلامت در قالب تیم‌های مداخلات سلامت فعالیت کردند.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن به تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده اشاره کرد و گفت: بیش از 250 هزار لیتر موادضدعفونی در شهرستان بروجن تهیه و به منظور پاکسازی و گندزدایی معابر و سطوح عمومی در اختیار 39 گروه جهادی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بسیجیان خواهر این شهرستان نیز در طرح غربالگری با شبکه بهداشت و درمان همکاری کردند و 130 هزار نفر از مردم شهرستان در دو مرحله در جهت شناسایی افراد مشکوک به کرونا و افراد در معرض خطر غربالگری شدند.

عظیمی به راه اندازی 7 کارگاه دوخت ماسک اشاره کرد و گفت: بیش 45 هزار ماسک و گان توسط 90 نفر از خواهران بسیجی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه بروجن به کنترل مبادی ورودی و مراکز تفریحی شهرستان به صورت شبانه روزی اشاره کرد و گفت: این کنترل‌ها از 22 اسفندماه تا 20 فروردین به مدت 25 روز با استفاده از ظرفیت بیش از 200 نفر از بسیجیان پایگاه‌ها صورت گرفت.

عظیمی تشکیل قرارگاه مواسات و کمک مومنانه را یکی دیگر از اقدامات این شهرستان در مبارزه با کرونا ویروس دانست و اظهار کرد: در این رزمایش با کمک خیران بیش از 5 هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی یک میلیارد و پانصد میلیون تومان تهیه و با کمک پایگاه‌های مقاومت بسیج، ائمه جمعه و فرماندار شهرستان و موسسات خیریه در بین نیازمندان توزیع و همچنین 2 هزار بسته دیگر در مرحله دوم رزمایش توزیع خواهد شد.

وی گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی و آگاهی بخشی در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای مجازی جهت خانواده‌ها، همکاری باشبکه بهداشت و درمان در کنترل و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به خصوص در بازار و مکان‌های پرتردد نیز از جمله فعالیت‌های این شهرستان در مقابل کرونا ویروس بوده است.

انتهای پیام/7540/ح

R7540/P/S6,54/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا شهرستان بروجن بسته معیشتی هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد فارس می‌گوید: در این اردوی جهادی، ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور با ۳۲ یونیت به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد نیازمند مناطق محروم استان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

موصلی افزود: پیش بینی می‌شود در این ۴ روز بیش از ۲ هزار نفر از خدمات داندان پزشکی این اردوی جهادی استفاده کنند. 

این اردو به مدت چهار روز در شیراز در حال برگزاری است و تا ۱۵ اردیبهشت با شعار مکتب صادق وعده صادق خدمت صادق ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی