Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:12:16 GMT

نبود نقاهتگاه بیماران کرونایی در پلدختر

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۹۹۴۴

نبود نقاهتگاه بیماران کرونایی در پلدختر

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس میرهاشمی روز جمعه در سخنانی اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا مجموعه بهداشت و درمان پلدختر برای تحویل یک مکان جهت بستری بیماران کرونایی در حال رایزنی است، اما هنوز با وجود اینکه تعهد ضدعفونی آن نیز داده شده، به نتیجه نرسیده‌ایم و ادارات پای کار نیست.

وی افزود: تاکنون در جلسه‌های مختلف مصوباتی مبنی بر جلوگیری از شیوع کرونا در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته که هیچکدام اجرا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت پلدختر بر لزوم تعیین نقاهتگاه برای بستری کردن مبتلایان به ویروس کرونا در پلدختر تاکید کرد و گفت: متأسفانه برگزاری مراسم‌های ترحیم از سر گرفته شده که باید این موضوع کنترل شود و نیروی انتظامی و دادگستری باید نسبت به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ورود پیدا کنند.

میرهاشمی با بیان اینکه گرمای هوا هیچ تأثیری در کاهش شیوع کرونا ندارد، یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود پلدختر در شیوع کرونا به سمت بحران برود و مردم نباید بی تفاوت باشند و چنانچه همکاری تمام ادارات شهرستان نباشد بهداشت و درمان به تنهایی از پس این مشکل بر نمی‌آید.

وی گفت: در یک روز هفت نفر در پلدختر به ویروس کرونا مبتلا شدند که سه نفر از آنها مربوط به یک خانواده در روستاهای بخش معمولان بود که مشخص شد مهمان تهرانی این خانواده ناقل بوده و باعث ابتلای آنها به این ویروس شده است.

میرهاشمی افزود: باید شلوغی خیابان امام خمینی (ره) به عنوان قلب شهر پلدختر کنترل شود و همچنین روستاهای بخش معمولان جهت جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا کنترل شوند.

جلوی برگزاری مراسم‌های ترحیم گرفته شود

علی صفدر سیاوشی رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر نیز در سخنانی گفت: با وجود افزایش شیوع کرونا در پلدختر اما متأسفانه در هیچ جا امکان ایجاد نقاهتگاه برای بستری مبتلایان به این بیماری پیدا نشده است.

وی با بیان اینکه کودک ۴ ساله مبتلا به ویروس کرونا نیز در پلدختر داریم، افزود: این موضوع نشان می‌دهد که کرونا با کسی تعارف ندارد و حتی اطفال نیز از دست این ویروس در امان نیستند.

سیاوشی بر ورود جدی همه دستگاه‌ها برای اجرای محدودیت‌های لازم در شهرستان در جهت حفظ سلامت مردم تاکید کرد و یادآور شد: نمی‌توان نسبت به پیشگیری از شیوع کرونا بی‌تفاوت بود.

وی افزود: ویروس کرونا در سطح شهرستان می‌چرخد اما مکانی برای اسکان بیماران مبتلا نیست که ضرورت دارد با همکاری دستگاه‌های مختلف مکانی برای این موضوع تعیین شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر به برگزاری مراسم‌های ختم در شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی با شرکت در این مراسم‌ها مردم را تهیج می‌کنند، از این رو شهردار باید نسبت به مسدود کردن جاده منتهی به گلزار شهدا اقدام کند.

کد خبر 4920285

منبع: مهر

کلیدواژه: پلدختر ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین ماه مبارك رمضان ایلام شهرکرد گرگان بیرجند کمک به نیازمندان زلزله بارش باران مواسات بهداشت و درمان ویروس کرونا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر از کشف جسد غرق شده جوان ۲۸ ساله اهل شهرستان پلدختر در رودخانه سیمره بخش ماژین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، کرم حسنی اظهار کرد: پس از اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ۲۸ ساله، اهل شهرستان پلدختر است که در داخل رودخانه دچار حادثه و غرق شده است.

حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر داده شد، گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کنند و والدین نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 748839

دیگر خبرها

  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی