Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی توسط انجمن حمایت از زندانیان دزفول و حوزه بسیج حمزه سید الشهدا (ع) همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «محمد یارممبینی» شامگاه (جمعه ۱۹ اردیبهشت) در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی که در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان دزفول یکی از قدیمی‌ترین انجمن‌های حامی زندانیان در کشور است که علاوه بر کمک جهت زندانیان جرائم غیرعمد، به خانواده زندانیان را نیز مورد حمایت قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره دادگستری دزفول با اشاره به اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده فقط جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی صرف می‌شود افزود: برخی افراد واقعا مجرم نیستند و به‌دلیل شرایط مالی به زندان معرفی می‌شوند لذا هدف اصلی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان کمک به این افراد است و هیچ کمکی به مجرمان جرائم عمد و مجرمانه صورت نمی‌گیرد.

 

وی نقش خیرین در این عمل خیر را مهم و اساسی دانست و تصریح کرد: خیرین در دزفول نقش بسزایی در کمک به آزادی زندانیان دزفول داشتند که حتی بسیاری از آنها به‌صورت گمنام نسبت به این عمل خیر اقدام کردند.

 

رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان دزفول با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان دزفول فقط مختص این شهرستان نیست و خانواده زندانیان شهرهای اندیمشک، گتوند و شاوور را نیز پوشش می‌دهد اضافه کرد: در سال گذشته با کمک خیرین مبلغ ۵۰۰ میلیون طی سال گذشته جمع‌آوری و با این میزان ۳۱ زندانی جرایم غیرعمد مالی آزاد شدند.

 

وی عنوان کرد: مبلغ ۸۰ میلیون تومان نیز طی سال گذشته از طرف خیرین به خانواده‌های زندانیان که در وضعیت نامناسب اقتصادی قرار داشتند، کمک شده است.

 

«حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی‌دزفولی» نیز در این مراسم طی سخنانی در اهمیت رمضان از منظر قرآن ابراز کرد: ماه رمضان تنها ماهی است که نامش در قرآن به صراحت یاد شده و در این ماه خداوند با میزبانی خود، همه انسان‌ها را به میهمانی بر سر این سفره گسترده دعوت می‌کند.

 

امام جمعه دزفول با بیان اینکه تمام اعمال حتی اعمال کوچک در ماه رمضان مورد قبول درگاه خداوند قرار می‌گیرد اذعان داشت: خداوند متعال به بندگان فرصت داده تا در این ماه با تلاوت قرآن دروازه‌های رحمت را به روی خود باز کنند و از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرند.

 

وی به تقوا و خودسازی و تزکیه نفس در این ماه اشاره کرد و ادامه داد: نتیجه ماه مبارک رمضان تقواست و زیباترین کشتی نجات بندگان از فساد و تباهی است که جز با معرفت به این ماه دریافت نخواهد شد.

 

حجت‌الاسلام قاضی‌دزفولی دو موضوع مهم نیت ابتدایی و استمراری در این ماه را یادآوری کرد و گفت: همچنان‌که در نماز تمام توجه بنده به خداوند ضرورت دارد، در روزه گرفتن نیز از ابتدا تا انتها یاد خدا ضروری است.

 

وی با اشاره به کمک جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی خاطر نشان کرد: خیرین در دزفول بسیار فعال هستند و این اقدام، یک عمل خیر است و قطعا نتایج و برکات خوبی برای خیرین خواهد داشت.

 

«غلامحسین پرهیزکار» نیز با بیان اینکه بسیج و سپاه همواره خود را خادم مردم می‌دانند، به خدمات سپاه در ایام کرونا اشاره کرد و افزود: با شیوع کرونا سپاه خود را موظف می‌دانست به مردم و کادر درمانی خدمت کند لذا چه بحث احداث کارگاه‌های تولید ماسک و لباس و همچنین در بحث غربالگری و توزیع مواد غذایی در کنار کادر درمانی مشارکت داشتند.

 

جانشین فرمانده سپاه دزفول تصریح کرد: حوزه سید‌الشهدا (ع) هر سال در روز میلاد امام حسن (ع) جشن بزرگی برگزار می‌کرد که امسال با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان، مراسم گلریزان جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار شد.

 

وی یاد آور شد: حوزه سیدالشهدا (ع) طی دو هفته اول ماه مبارک رمضان مبلغ ۶۰ میلیون تومان جهت کمک به آزادی زندانیان جمع‌آوری کرد و در اختیار انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دزفول قرار داد.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد جشن گلریزان دزفول آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه

رئیس حوزه قضائی بخش کشکوئیه از کمک دو میلیارد ریالی خیرین در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.
 
علی شاه سنائی بیان داشت:با کمک خیرین یا اعلام گذشت شکات پرونده‌ها تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد کشکوئیه آزاد شدند.

گفتنی است این جشن گلریزان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کشکوئیه، رئیس حوزه قضائی بخش، بخشدار و سایر مسئولین بخش و جمعی از خیرین بخش کشکوئیه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند