Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@19:32:59 GMT

هر سوالی درمورد آزادسازی سهام عدالت دارید، بپرسید

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۰۱۷۰

هر سوالی درمورد آزادسازی سهام عدالت دارید، بپرسید

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، به دنبال ابلاغیه‌ مقام معظم رهبری درمورد آزادسازی سهام عدالت و با توجه به اینکه مشمولان سهام عدالت تا ۱۰ خردادماه فرصت دارند روش مدیریت خود را تعیین کنند، ایسنا در نظر دارد ساعت ۲۱ شنبه (۲۰ اردیبهشت) با حسین فهیمی، سخنگوی آزادسازی سهام عدالت گفت‌وگویی را در لایو صفحه اینستاگرام خود به نشانی isna.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

news انجام دهد.

در این راستا مخاطبان می توانند سوالات و ابهامات خود را درمورد آزادسازی سهام عدالت مطرح کنند تا در این گفت وگو از سخنگوی آزادسازی سهام عدالت پرسیده شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام سهام عدالت حسین فهیمی آزادسازی سهام عدالت آزادسازی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد

 سرمربی تیم فوتبال سپاهان در حالی که نزدیک به ۱۵ دقیقه در نشست خبری حضور داشت، پس از مطرح شدن سوالی درباره ستاره‌های تیمش اقدام به ترک سالن نشست کرد.

به گزارش ورزش‌سه، سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر نسبت به پرسپولیس که فقط به کسب سه امتیاز و رسیدن به صدر جدول فکر می‌کرد، با آرامش بیشتری وارد زمین شد و وقتی سوت پایان به صدا درآمد مورایس به چیزی که در ذهن داشت و تیمش را برای رسیدن به آن آرایش داده بود، دست پیدا کرده بود. 

مورایس در نشست خبری هم پس از صحبت درباره مسایل فنی مسابقه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد، اما در ادامه با سوالی مواجه شد که سبب شد این مربی پرتغالی تازه مشرف شده به دین اسلام از کوره در برود و اقدام به ترک نشست کند. 

سوالی که مورایس را مجاب کرد تا نشست خبری را ترک کند، درباره ستاره‌های تیمش بود و خبرنگار از او پرسید که آیا می‌توان دلیل عدم نتیجه‌گیری سپاهان را خرید ستاره‌های پرشمار و عدم توانایی باشگاه در مدیریت آنها عنوان کرد؟

ترک نشست از سوی مورایس در حالی رخ داده که این مربی پرتغالی معمولا در نشست‌های خبری به سوالات مختلف و حتی بی‌ارتباط با مسابقه پاسخ می‌دهد، اما پس از طرح این سوال تصمیم به ترک سالن خبری گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد