Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:25:53 GMT

الصباح از تلاش عراق برای بازگشایی مرز خود با ایران خبرداد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۰۲۵۱

الصباح از تلاش عراق برای بازگشایی مرز خود با ایران خبرداد

الصباح به نقل از پایگاه خبری "المعلومه"  نوشت : "کاطع نجمان" نماینده کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق ضمن بیان اینکه "بازگشایی مرز با ایران در حال حاضر غیرممکن است، افزود: فقط ستاد بحران عراق اجازه تصمصم خواهد گرفت که واردات کالا از ایران آغاز شود.

نجمان البته افزود: مسأله بازگشایی مرز به تصمیم ستاد بحران عراق بستگی دارد، اما ما در کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان نیز بازگشایی مرزها را به خاطر شرایط بهداشتی خوشایند نمی‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده پارلمان عراق افزود: ستاد بحران عراق در خصوص ورود مواد غیر غذایی مانند مصالح ساختمانی را بررسی می‌کند، البته مشروط به این که عراقی‌ها این مواد را در خاک ایران تحویل بگیرند تا هیچ تماسی با طرف ایرانی وجود نداشته باشد، اما ورود مواد غذایی از ایران و بازگشایی مرز به روی مسافران ممنوع است.

عراق سوم اسفندماه ۹۸در اقدامی پیشگیرانه از انتشار ویروس کرونا، تمام مرزهای خود با ایران را بست.

وزارت بهداشت عراق در آن زمان در بخشنامه‌ای ورود تمام مسافران ایرانی به عراق  به جز هیأت‌های دیپلماتیک را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا عراق پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا عراق ویروس کرونا عراق بازگشایی مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 نماینده ایرلندی پارلمان اروپا نطق جالبی درباره حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسول گری ایران انجام داد که فضای پارلمان اروپا را تحت تاثیر قرار داد. این نماینده گفت: «به گونه‌ای رفتار می‌کنید که انگار ایران یک روز از خواب بیدار شد و بی دلیل تصمیم گرفت به اسرائیل حمله کند، حمله اسرائیل به سفارت ایران بر خلاف همه قوانین بود، وقتی اسرائیل عامل تشدید تنش است چرا دنبال محکوم کردن ایران هستید؟!»

دیگر خبرها

  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • بافت زنده، ارزشمندوتاریخی شهرندوشن مرمت وبازسازی می‌شود
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند