Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فرانسوی سابق توپچی‌ها هنوز هم عاشق این تیم است.

طرفداری- پس از جدایی ونگر، اونای امری به عنوان جانشین او منصوب شد اما هرگز نتوانست عملکرد این سرمربی افسانه‌ای را تکرار کند و در نهایت از این تیم اخراج شد. حال امید هواداران آرسنال به آرتتا است.

به گزارش talkSport، آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای و سابق باشگاه آرسنال هنوز هم بازی‌های این تیم را تماشا می کند و نگران این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این رابطه می گوید:

من هنوز هم برای آرسنال نگران هستم و همه بازی‌های این تیم را تماشا می کنم. من معتقدم که در آرسنال، فرهنگی مربوط به سبک بازی این تیم وجود دارد که من به این فرهنگ خیلی احترام می گذارم و امیدوارم میکل بتواند این فرهنگ را به باشگاه ما برگرداند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، این امکان وجود دارد که فصل جاری لیگ برتر انگلیس بدون تعیین قهرمان به پایان برسد اما ونگر معتقد است که لیورپول کاملا شایسته کسب عنوان قهرمانی این تورنمنت است. او در این باره می گوید:

یورگن خیلی خوب عمل کرده است زیرا این باشگاه 30 سال منتظر کسب این عنوان بوده است. آن‌ها اختلاف امتیازی زیادی با تیم دوم جدول یعنی منچسترسیتی دارند، 25 امتیاز اختلاف که بسیار زیاد است. مهم نیست که در انگلستان چه تصمیمی راجع به لیگ گرفته خواهد شد، من فکر می کنم که لیورپول از نظر همه قهرمان فصل جاری است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هنوز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت

دیدار رئال و بارسلونا در ال کلاسیکو «یک رکورد تاریخی» ثبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نشریه مارکا می نویسد که 693.5 میلیون نفر تماشاگر ال کلاسیکو بودند تا «پُرتماشاگرترین مسابقه تاریخ» لقب بگیرد. این بدان معناست که دیدار رئال و بارسلونا را جمعیتی بیش از 8 برابر کشورمان(85 میلیون نفر) در فضای مجازی تماشا کردند.

دیدار ال کلاسیکو هفته گذشته در ورزشگاه برنابئو برگزار شد که این بازی جذاب در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به نفع رئال مادرید به پایان رسید.

نشریه اسپانیایی می نویسد که برای اولین بار در تاریخ فضای مجازی این تعداد از تماشاگران یک مسابقه ورزشی را تماشا می‌کنند تا این بازی ال کلاسیکو در تاریخ ماندگار شود.

بر اساس گزارش نشریه مادریدی، گران ترین بلیت بازی ال کلاسیکو هزار دلار(تقریبا 64 میلیون تومان) بود که گران تر از بلیت فینال جام جهانی 2022 قطر(600 دلار) است.

دیگر خبرها

  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد