Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@07:02:31 GMT

ظرفیت ویدئو کنفرانس مایکروسافت تیمز به 250 نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۰۵۸۷

ظرفیت ویدئو کنفرانس مایکروسافت تیمز به 250 نفر رسید

مایکروسافت نرم افزار ویدئو کنفرانس خود موسوم به مایکروسافت تیمز را به روز کرد و ظرفیت گپ گروهی آن را از 100 نفر به 250 نفر افزایش داد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زددی نت، رقابت شرکت های فناوری برای عرضه نرم افزارهای گپ گروهی افزایش یافته و در همین راستا مایکروسافت برنامه تیمز را برای رقابت با زوم و گوگل میت به روز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت برنامه های ویدئوکنفرانس در شرایط شیوع ویروس کرونا، مایکروسافت هم ظرفیت گپ های گروهی برنامه تیمز را تا 250 نفر افزایش داده است.

 

در صورت فراتر رفتن تعداد کاربران مایکروسافت تیمز از 20 نفر در یک گپ گروهی برخی قابلیت های آن به طور خودکار از کار می افتد که از جمله آنها می توان به پاسخ خودکار از طریق اوت لوک، نمایش وضعیت فرد در بخش پیام ها و برخی تنظیمات مربوط به تبادل پیام و صوت و ویدئو اشاره کرد.

تعداد کاربران مایکروسافت تیمز از 44 میلیون نفر در یک ماه قبل به 75 میلیون نفر در حال حاضر افزایش یافته و این رقم کماکان در حال بیشتر شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مایکروسافت فناوری نرم افزار ویدئو کنفرانس مایکروسافت تیمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت

سعید خسروجردی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت: سال گذشته افزون بر ۶ میلیون و ۷۴۲ هزار قطعه جوجه ریزی در ۱۲۹ مرغداری فعال این شهرستان برای تولید این میزان گوشت مرغ صورت گرفته بود.

او افزود: تأمین به موقع نهاده‌های مورد نیاز مرغداران شهرستان، از عوامل اقبال این قشر تولید کننده به افزایش جوجه‌ریزی بود که موجب رشد تولید گوشت مرغ و عرضه آن در بازار شد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن ادامه داد: ظرفیت تولید مرغ گوشتی در داورزن در ۲ سال اخیر با فعال شدن پنج واحد مرغداری با ظرفیت ۳۵ هزار قطعه و ایجاد ۲ واحد مرغداری جدید با ظرفیت ۸۰ هزار قطعه، به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است و انتظار می‌رود امسال بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ تن گوشت مرغ در این شهرستان غربی خراسان تولید شود.

خسروجردی بیان کرد: از سویی بزرگترین مرغداری غرب خراسان با ظرفیت ۱۰۰ هزار قطعه که سال ۱۴۰۱ در شهرستان داورزن پروانه تاسیس گرفته بود اکنون با تکمیل مراحل ساخت و تجهیز، پروانه بهره برداری خود را دریافت کرده است و به زودی با آغاز فعالیت جوجه ریزی، توان تولید مرع این منطقه را افزایش قابل توجهی خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • کسب سهم مناسب از بازار با کار گروهی در سال ۱۴۰۲
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی