Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@11:21:57 GMT

طرز تهیه برگر تن ماهی خوشمزه و متفاوت

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۰۸۲۸

طرز تهیه برگر تن ماهی خوشمزه و متفاوت

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این مطلب طرز تهیه برگر تن ماهی را به شما آموزش می‌دهیم. غذای ساده، اما مفیدی که برای روز‌های پر مشغله‌تان عالی به نظر می‌رسد. اگر طعم غذا‌های دریایی را دوست دارید، حتما این برگر فوری و ساده را هم امتحان کنید.

 

مواد مورد نیاز تهیه برگر تن ماهی
نان همبرگر به مقدار لازم
تن ماهی یک قوطی
تخم مرغ یک عدد
پیاز خرد شده یک سوم فنجان
آرد سوخاری نصف فنجان
سس مایونز خرید آنلاین یک چهارم فنجان
نمک، فلفل سیاه و فلفل قرمز به مقدار لازم
سس خردل دو قاشق غذاخوری
فلفل دلمه‌ای، پیاز قرمز و گوجه به مقدار لازم
برگ کاهو به مقدار لازم

طرز تهیه برگر تن ماهی

مرحله اول

پیش از این طرز تهیه برگر ماهی قزل آلا و برگر ماهی سالمون را به شما آموزش داده بودیم، اما این‌بار می‌خواهیم روش پخت یک برگر دریایی فوری و متفاوت را به شما آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شروع تن ماهی، تخم مرغ، پیاز خرد شده، آرد سوخاری، فلفل قرمز، فلفل سیاه، نمک و نصفی از سس مایونز را با هم کاملا ترکیب کنید. تا حالتی خمیری به خود بگیرند. ترکیب به دست آمده را به چهار قسمت تقسیم کنید و هر کدام را به شکل برگر در بیاورید. داخل نایلون قرار داده و بگذارید تا حدود نیم ساعت در فریزر بمانند و شکل بگیرند.

مرحله دوم

باربیکیو را روشن کنید. اگر باربیکیو در دسترس نیست یک تابه شیار دار را داغ کنید. نان‌های همبرگر را از وسط دو نیم کرده و از سمت برش خورده روی باربیکیو یا تابه به مدت دو دقیه قرار دهید تا ترد شوند. زیتون سبز و سیاه، روغن زیتون، آب لیمو، جعفری، پوست لیمو خرد شده را با هم مخلوط کنید و داخل غذاساز کاملا مخلوط و خرد کنید تا زیتون‌ها ریز شوند. سس مایونز و خردل را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید روی آن را بپوشانید و در یخچال بگذارید. بد نیست این کار را یک روز قبل انجام دهید تا طعم بهتری بگیرند. ولی قبل از استفاده، آن را بیرون بیاورید تا به دمای محیط برسد.

مرحله سوم

برگر‌ها را از فریزر در آورده و روی باربیکو کباب کنید یا در تابه با روغن کم سرخ کنید. بخش‌های برش خورده نان همبرگر را با سس زیتون و لیمو را که قبلا درست کرده بودید آغشته کنید. فلفل دلمه‌ای و پیاز قرمز را روی نان قرار دهید. می‌توانید قبل از شروع کردن کار، نان برگر را هم خودتان در خانه آماده کنید.

برگر تن ماهی کباب شده را روی آن قرار داده ترکیب مایونز و خردل را روی برگر بمالید. روی آن کاهو و گوجه بگذارید؛ و در نهایت تکه بعدی نان را قرار دهید. می‌توانید به جای درست کردن برگر تن ماهی، خود تن ماهی را به قطعات منظم برش دهید و روی باربیکیو کباب کنید و لای ساندویچ قرار دهید.

منبع: کتاب کاله

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی آشپزی خانگی طرز تهیه طرز تهیه برگر قرار دهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه درست کردن ۵ دقیقه‌ای شیرینی نارگیلی؛ خوشمزه و ساده (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه سوپ شیر؛ پرطرفدارترین پیش غذای مجلسی (فیلم) طرز تهیه سوپ گوشت و هویج؛ یک سوپ متفاوت و مقوی (فیلم) طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ یک غذای خوشمزه و ساده (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدیو) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه
  • (ویدیو) طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ ساده و خوشمزه
  • نحوه درست کردن ماست با 5 کیلو شیر (فیلم)
  • طرز تهیه خورشت کنگر مخصوص مرحله به مرحله
  • ترفندی برای خوشمزه‌تر شدن خورش بادمجان که هر کسی نمی‌داند
  • نحوه درست کردن ۵ دقیقه‌ای شیرینی نارگیلی؛ خوشمزه و ساده (فیلم)
  • طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ یک غذای خوشمزه و ساده (فیلم)
  • آموزش یک مدل نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه با طالبی
  • آموزش یک مدل نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه با طالبی 
  • طرز تهیه چیز کیک نسکافه، خوشمزه و دلپذیر (فیلم)