Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:40:28 GMT

اصلاح یک نقطه حادثه خیز جاده قزوین رشت در حال انجام است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۰۹۸۷

اصلاح یک نقطه حادثه خیز جاده قزوین رشت در حال انجام است

اسماعیل جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر از انجام عملیات رفع یک نقطه حادثه خیز معروف به پیچ مرگ در جاده قدیم قزوین رشت خبر داد و گفت: اصلاح این پیچ تند و خطرناک در نقطه مورد نظر تا حد قابل توجهی از حوادث رانندگی و تلفات جاده‌ای جلوگیری خواهد کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین افزود: عملیات اصلاح این پیچ خطرناک به طول ۶۰۰ متر از اواخر سال ۹۸ آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تاکنون ۲۴۳ هزار متر مکعب عملیات خاکریزی در این پیچ انجام شده و ۷۲۹ هزار متر مکعب تا پایان طرح باقی مانده است.

جعفری با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۵ میلیارد ریال در قالب پروژه‌های امانی برای اصلاح پیچ مرگ هزینه شده است گفت: حذف این پیچ و آزادسازی و شانه سازی حریم راه ضریب ایمنی این نقطه را تا حد بسیار بالایی افزایش خواهد داد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین با اشاره به وجود پیچ قوس‌های حادثه خیز در جاده قدیم قزوین- رشت افزود: با توجه به ضرورت اصلاح این نقاط برای کاهش ترافیک و تصادفات در آینده برای بهسازی و اصلاح آنها نیز اقدام خواهد شد.

کد خبر 4920359

منبع: مهر

کلیدواژه: اصلاح نقاط حادثه خیز ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین ایلام ماه مبارك رمضان شهرکرد گرگان بیرجند زلزله کمک به نیازمندان بارش باران مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ آمارهای رفع نقاط پرحادثه راه‌ های کشور شفاف است

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در پی انتشار خبری در برخی از رسانه ها با موضوع آمار نقاط پر حادثه، اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ مجموعأ ۷۲۵ نقطه پرحادثه موجود در راه های کشور رفع شده است.

به گزارش تین نیوز از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، این سازمان در پی انتشار خبری در برخی از  رسانه ها با موضوع آمار نقاط پر حادثه، اعلام کرد که در سال ۱۴۰۲ مجموعأ ۷۲۵ نقطه پرحادثه موجود در راههای کشور رفع شده است.

در اطلاعیه روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای آمده است: "توضیح این که در سال ۱۴۰۲، ۴۱۲ نقطه از مجموع ۸۸۷ نقطه پرحادثه راه های کشور که در سال ۱۴۰۱ سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای و پلیس راه توافق کرده بودند رفع و اصلاح شده است.

 ۳۱۳ نقطه دیگر نیز مربوط به توافق قبلی دو دستگاه در سال ۱۳۹۶ است که در سال ۱۴۰۲ اصلاح شده است.

 بنابراین در سال گذشته مجموعأ ۷۲۵ نقطه پرحادثه راههای کشور رفع و اصلاح شده است و هر دو آمار ارائه شده توسط وزیر راه و شهرسازی و معاون حمل و نقل این وزارت خانه صحیح و متقن است."

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • ◄ آمارهای رفع نقاط پرحادثه راه‌ های کشور شفاف است
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی