Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:08:28 GMT

موبایل فیکس ارائه دهنده خدمات تعمیرات موبایل

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۱۰۷۰

موبایل فیکس ارائه دهنده خدمات تعمیرات موبایل

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی موبایل و تبلت یک از کالاهایی است که امروزه به‌عنوان یک وسیله ضروری برای همه محسوب می‌شود و خراب شدن آن گرفتاری و دردسرهایی به دنبال دارد که اگر به‌موقع تعمیر شود و به‌صورت تخصصی مشکل آن حل شود، بهتر است. امروزه شرکت‌های تعمیر موبایل، خدمات ارزنده‌ای در خصوص تعمیرات  و حل مشکلات موبایل در اختیار کاربران قرار می‌دهند که یکی از این شرکت‌ها، شرکت موبایل فیکس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت موبایل فیکس برای حل شدن آسان و بدون دغدغه مشکلات گوشی آیفون، برای کاربران خدمات ارزنده ای از جمله حضور در محلی که شما هستید و حل مشکل و تعمیر گوشی در مدت زمان کم را قرار داده است. در این مقاله قصد داریم در مورد تعدادی از این خدمات صحبت کنیم.   

نمایندگی تعمیرات تخصصی آیفون

 با توجه به کیفیت بالای محصولات اپل، یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین گوشی موبایل در چند سال اخیر، آیفون بوده است. گوشی آیفون نیز  همانند سایر مدل‌های گوشی گاهی دچار خرابی و مشکلاتی می‌شود و ازآنجایی‌که  تعداد کاربران زیادی در ایران از آن استفاده می‌کنند نیاز به فروشگاه‌ها و نمایندگی تعمیرات تخصصی آیفون  در کشور هست تا کاربران این گوشی همراه، با خیال راحت موبایل خود را به دست متخصصان و کارشناسان بسپارند و بهترین خدمات را دریافت کنند. یکی از خدماتی که این شرکت در اختیار مردم می‌گذارد تعمیرات تخصصی آیفون و آیپد است.

دلایل استفاده از نمایندگی تعمیرات تخصصی آیفون

اگر گوشی آیفون یا آیپد شما دچار مشکل شود باید تعمیر و حل مشکل آن را به نمایندگی تعمیرات تخصصی آیفون بسپارید چون درگوشی موبایل آیفون و آیپدهای شرک اپل، تجهیزات و ابزارهایی با فناوری نوین به‌کاررفته که بسیار دقیق هستند و از حساسیت بالایی برخوردارند. یکی از این فناوری‌ها، طراحی منحصربه‌فرد این گوشی‌ها است. شرکت اپل باظرافت خاصی، قطعات سخت‌افزار این گوشی را در کنار هم چیده و همین موضوع باعث سخت‌تر شدن تعمیرات این گوشی می‌شود و تعمیرکار باید بتواند دقت کافی و کامل را به هنگام تعمیر این گوشی داشته باشد تا به قطعات آن آسیب وارد نکند و گوشی را بدون مشکل  و آسیب تعمیر کرده و به مشتری تحویل دهد.

 یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود تعمیر گوشی آیفون خود را به نمایندگی تعمیرات تخصصی این گوشی بسپارید قیمت بسیار بالای قطعات و وسایل این گوشی هست. ازآنجایی‌که قطعات بکار رفته در این گوشی هزینه بالایی دارد اگر تعمیر گوشی آیفون خود را به دست افراد کم‌تجربه بسپارید و حین تعمیر قسمت خراب‌شده گوشی‌تان به قطعات سالم آسیب برساند باعث می‌شود ضرر بسیار بالایی کنید. بنابراین با توجه به توضیحاتی که در این قسمت داده شد اگر گوشی آیفون یا آیپد شما دچار مشکل و خرابی شد تعمیر آن را به دست نمایندگی تعمیرات تخصصی آیفون بسپارید.

ال سی دی آیفون، اصل یا کپی؟

ال سی دی یا صفحه‌نمایش موبایل یکی از قطعات سخت‌افزاری و اجزایی است که از اهمیت زیادی برخوردار است و به هنگام خرید باید به آن توجه کنید. چراکه اگر ال سی دی که برای موبایلتان انتخاب کردین کیفیت خوب و مطلوبی نداشته باشد به چشم های شما آسیب می رساند. ال سی دی هم مثل سایر وسایل الکترونیکی که در بازار عرضه می شوند از دو نوع اصل یا غیراصل هستند. موبایل آیفون نیز از این قاعده مستثنا نیست و فقط ال سی دی هایی که شرکت اپل ارائه می دهد اصل هستند.

قیمت ال سی دی آیفون

اگرچه قیمت ال سی دی آیفون در مدل‌های کپی به علت  پایین‌تر و کمتر بودن از نوع اصل آن وسوسه‌انگیز است اما بدانید معایبی دارد. وقتی که ال سی دی با دقت کم و در زمان پایین تری تولید شود خواه ناخواه نظم و یکپارچگی چیدمان قطعات در آن پایین است و این ال سی دی کیفیت مطلوب و خوبی ندارد و مقاومت این ال سی دی از اورجینال آن کمتر است. مورد دیگر میزان نوردهی ال سی دی است. مسلما که نور ال سی دی اصل طبیعی و بهتر است اما نور ال سی دی غیر اصل زیاد است و چشمان شما را اذیت می‌کند. اگر ال سی دی آیفون شما دچار مشکل شده می‌توانید با مراجعه به اینترنت و یافتن سایت‌ و شرکت‌های معتبری که ال سی دی آیفون را باقیمت مناسب در اختیارتان می‌گذارند مشکل دستگاه خود را برطرف کنید. قیمت ال سی دی آیفون با توجه به مدل آن و مدت‌زمانی که یک متخصص برای گوشی شما می‌گذارد متفاوت است. برای آگاهی از قیمت ال سی دی آیفون می‌توانید به سایت موبایل فیکس مراجعه کنید.

دلایل خراب شدن باتری آیفون

دلایل متعددی برای خراب شدن باتری موبایل وجود دارد که در اینجا به برخی از آن‌ها می‌پردازیم. اولین دلیلی که می‌تواند باعث خراب شدن باتری موبایل شود، خالی بودن شارژ باتری موبایل است که اگر به‌موقع آن را پر نکنید باتری موبایل شما به‌مرورزمان فرسوده می‌شود. یکی دیگر از این دلایل، استفاده از شارژر غیر اصل است. در موبایل‌های آیفون نیز همین‌گونه است. برای جلوگیری از خراب شدن باتری خود وقتی‌که شارژ باتری کم است از آن استفاده نکنید. حال اگر باتری آیفون شما دچار خرابی شد حتماً آن را به دست متخصصین و کارشناسان مربوطه بسپارید تا بامهارتی که در این زمینه ‌دارند مشکل باتری گوشی شما را حل کنند.

قیمت باتری آیفون

باتری گوشی موبایل مثل بخش‌های دیگر موبایل اهمیت زیادی دارد و مانند ال سی دی دارای دو نوع اصل و غیر اصل است. قیمت باتری آیفون با توجه به مدل دستگاه و نوع باتری متفاوت است و به انتخاب شما در اینکه باتری اصل یا غیر اصل بردارید بستگی دارد. واضح است که باتری‌های غیر اصل کیفیت و دوام مناسبی ندارند و ارزان هستند. یکی از شرکت‌هایی که می‌تواند در انتخاب باتری اصلی  و باکیفیت شما را راهنمایی کند  شرکت موبایل فیکس است که خدمات ارزنده در خصوص موبایل آیفون با هزینه مناسب را در اختیار شما می‌گذارد.      

سخن پایانی:

در این مقاله در مورد قطعات اصلی موبایل آیفون ازجمله باتری و ال سی دی آن صحبت کردیم. ازآنجایی‌که گوشی موبایل یکی از وسایل اصلی و ضروری برای خیلی از افراد هست، خراب شدن آن مشکلات و دردسرهایی به وجود می‌آورد که حل شدن آن به‌صورت اصولی بسیار اهمیت دارد. برای حل مشکلات گوشی به‌خصوص گوشی‌های آیفون که وسایل و قطعات آن حساس و گران هست باید به دست متخصصین و کارشناسان خبره سپرد تا در حداقل زمان و با  بالاترین کیفیت آن را تعمیر کنند. شرکت موبایل فیکس با کارشناسان ماهر و در مدت‌زمان کمی می‌توانند این خدمات را حتی در محل کار یا درب منزل شما در اختیارتان بگذارند.

 

انتهای  پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار خراب شدن باتری موبایل آیفون باتری موبایل باتری آیفون گوشی موبایل گوشی آیفون شما دچار شرکت ها حل مشکل غیر اصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس

به گزارش تابناک، سالار صنعتگر، بازپرس هشتم جنایی تهران در ساعات پایانی روز یکشنبه مطلع شد یک نفر که هدف گلوله قرار گرفته بود، در اتاق عمل جان خود را از دست داده است.

مامورانی که موضوع را به بازپرس صنعتگر اطلاع دادند، گفتند: مرد فوت شده، سارق موبایل‌قاپی بود که پس از تعقیب و گریز و توجه نکردن به هشدار‌ها و تیر هوایی ماموران، هدف قرار گرفت. پس از آن او که راکب موتورسیکلت بود و گلوله به کمرش خوده بود بلافاصله به بیمارستان و اتاق عمل منتقل شد؛ اما اقدامات پزشکی بی‌تاثیر بود و او زیر دست پزشکان جان سپرد.

مامورانی که این مرد را هدف قرار داده بودند در گزارش خود گفتند:‌ مدتی بود در محدوده نارمک و شرق تهران سرقت‌های سریالی گوشی  اتفاق می‌افتد. شاکیان و شاهدان هم از ارتکاب این جرایم از سوی سرنشینان یک موتورسیکلت لاکی رنگ خبر داده بودند.

ساعت 8 امشب در حال گشت‌زنی در محدوده بودیم که موتور لاکی رنگی را دیدیم که ترک‌نشین و راکب آن دایم به اطراف نگاه می‌کردند و به نظر می‌رسید در حال زاغ‌زنی و شناسایی افرادی هستند که گوشی تلفن همراه دستشان است، وقتی دیدیم آنها به دنبال طعمه مناسبی هستند، مشکوک شدیم و دستور دادیم؛ اما آن دو نفر وقتی هشدار ما را شنیدند، فرار کردند و تعقیب و گریز شروع شد.

این ماموران توضیح دادند: با شلیک تیر هوایی و سپس با رعایت قانون به کارگیر سلاح هر دو سرنشین موتورسیکلت را هدف قرار دادیم که تیری به پای ترک‌نشین خورد و نقش زمین شد. همچنین تیری به کمر راکب خورد اما به فرار ادامه داد تا اینکه سه خیابان دورتر او هم زمین‌گیر شد. پس از آن اورژانس آمد و او را به اتاق عمل بردند اما فوت کرد.
در ادامه همدست متوفی مورد بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد: هر دو سارق سابقه‌دار هستیم و در این دوره از سرقت‌ها 8 گوشی دزدیده بودیم. زمان حادثه دنبال سوژه بودیم که این اتفاق افتاد.

در حال حاضر بازپرس صنعتگر دستور داده تحقیقاتی در مورد رعایت قانون سلاح از سوی ماموران انجام شود. همچنین با توجه به اعتراف متهم تحقیقات برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی شاکی  او ادامه دارد.

منبع: سایت جنایی

دیگر خبرها

  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد