Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@10:45:34 GMT

اختصاص حق‌الزحمه به ۵۵ ورزشکار پارالمپیکی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۱۱۴۸

اختصاص حق‌الزحمه به ۵۵ ورزشکار پارالمپیکی

ایران اکونومیست- دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک از اختصاص حق الزحمه به ۵۵ ورزشکار پارالمپیکی خبر داد.

 

هادی رضایی  درباره زمان شروع اردوهای پارالمپیکی اظهار کرد: شروع اردوهای ورزشکاران پارالمپیکی بستگی به تصمیم ستاد مقابله با کرونا دارد و هر زمان این ستاد اجازه برگزاری اردوها را چه به صورت قرنطینه و چه حالت عادی بدهد ما اردوها را آغاز خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر منتظر هستیم تا ببینیم تصمیم این ستاد چه خواهد بود.

وی درباره شروع اردوهای برخی از رشته های پارالمپیک از مهر ماه گفت: این شامل رشته هایی می شود که در گروه چهارم قرار دارند و شانس کسب مدال طلا، نقره و برنز را ندارند، مثل بسکتبال با ویلچر. البته اگر رشته ای تقاضای برگزاری اردویی پیش از زمان پیش بینی شده را به ما ارائه دهد ما پیشنهاد وی را بررسی می کنیم و در جهت کمک به آن رشته اردوها را زودتر از مهر ماه برگزار خواهیم کرد. تمام سعی ما بر این است که بر اساس مصوبه ای که به تصویب هیات اجرایی و هیات رئیسه کمیته ملی پارالمپیک در آمده است کارها را پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: امسال حمایت ویژه ای از ورزشکاران پارالمپیکی خواهیم داشت و تلاش می کنیم همانطور که در سال گذشته حمایت خوبی از ورزشکاران داشتیم امسال نیز این حمایت ها ادامه داشته باشد.

وی از تخصیص حق الزحمه به ۵۵ ورزشکار پارالمپیکی که تمرینات خود را به صورت جدی در منزل پیگیری می کنند خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام ورزشکاران پارالمپیکی که از زمان شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را به صورت جدی در منزل پیگیری می کنند و آمادگی نسبی دارند از سوی کمیته ملی پارالمپیک برای فعالیت آنها در منزل حق الزحمه پرداخت شده است. البته گزارش عملکرد ورزشکاران این رشته ها توسط مربی باید به معاونت فنی کمیته ملی پارالمپیک گزارش داده شود تا ما بدانیم که آیا از آمادگی خوبی برخوردار هستند یا خیر؟

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به این پرسش که آیا امسال نیز همانند سال گذشته از فدراسیون هایی که رشته های پارالمپیکی را تحت حمایت دارند حمایت لازم خواهد شد؟ گفت: در سال جاری که تقریبا ۱۶ ماه تا بازی های توکیو زمان داریم از فدراسیون هایی که حمایت خوبی از رشته های پارالمپیکی داشته باشند حمایت خواهیم کرد تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن کارها را جلو ببریم و به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. البته در سال گذشته برای برخی رشته ها مشکلاتی ایجاد شد که امیدوارم امسال با توجه به شناختی که فدراسیون ها نسبت به سیاست های کمیته ملی پارالمپیک پیدا کردند مشکلات مرتفع و دیگر مسائل گذشته تکرار نشود.

وی در پایان در خصوص وضعیت رشته شنا برای حضور در توکیو گفت: باید فدراسیون جهانی شنا در ابتدا سهمیه های شنا را به ما اعلام کند و ما بر اساس رکورد ورودی که شناگران معلول و نابینا و کم بینا کسب کرده اند این رکوردها را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم آیا جزو سیاست ما قرار می گیرند یا خیر؟ اگر رکورد آنها جزو سیاست کمیته ملی پارالمپیک قرار بگیرد برای شناگرانی که رکورد ورودی را کسب کرده اند و در یک کلاس پزشکی قرار دارند مسابقات انتخابی برگزار می کنیم تا وضعیت شناگر اعزامی به توکیو مشخص شود. البته همه اینها بستگی به اعلام فدراسیون جهانی شنا دارد که به ایران سهمیه ای اختصاص دهد یا خیر؟

 

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک حق الزحمه رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند

هادی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر همزمان با روز بیماری‌های خاص و صعب العلاج به تشریح عملکرد این نهاد در خدمت رسانی به این قشر از نیازمندان تحت حمایت پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر ۶ هزار و ۳۱۳ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت هستند که از خدماتی مانند کمک هزینه‌های فرانشیز، خدمات ویژه درمان و هزینه نگهداری از بیماران بستری در منزل همچنین تهیه تجهیزات پزشکی بیماران بستری، بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه این دسته از بیماران به مدت طولانی و گاهی تمام عمر بیماری و فشار روحی سنگینی را متحمل می‌شوند، ادامه داد: سال گذشته در حمایت از این بیماران نیازمند بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت شده و به طور خاص برای تأمین و اهدای ۲۰ دستگاه اکسیژن ساز به مددجویان بیمار نیز اعتباری به ارزش ۴۶۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به بهره مندی این بیماران از خدمات صندوق بیماران خاص و صعب العلاج، افزود: سال گذشته بیماران تحت حمایت به این صندوق معرفی و از خدماتی که بیمه پایه و تکمیلی پوشش نمی‌دهد به مبلغ ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بهره مند شدند.

وی به اقدامات صورت گرفته برای کاهش بخشی از آلام این نیازمندان بیمار اشاره کرد و گفت: به جز ظرفیت‌هایی که دولت در سازمان‌های بیمه گر برای کمک به این بیماران گذاشته است، این نهاد به همراه شورای عالی بیمه، فرانشیز بستری مددجویان کمیته امداد را با نظام ارجاع رایگان و خدمات دارو، لوازم مصرفی سهم بیمار را در مراکز دولتی برای کلیه افراد تحت حمایت در تعهدات سازمان بیمه سلامت لحاظ کرده است همچنین این گروه از نیازمندان از مزایای وام کارگشایی امداد تا ۵۰ میلیون تومان نیز مطابق ضوابط بهره مند می‌شوند.

کد خبر 6099369

دیگر خبرها

  • اختصاص ۹هزار میلیارد برای حمایت از بیماران صعب‌العلاج
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند