Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@22:07:54 GMT

توزیع بیش از ۵۰۰ بسته‌ معیشتی در کلیشادوسودرجان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۱۱۸۲

توزیع بیش از ۵۰۰ بسته‌ معیشتی در کلیشادوسودرجان

شهردار کلیشادوسودرجان از مرحله دوم توزیع ۵۰۰ بسته‌ معیشتی در این شهر، همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مرحله دوم جمع‌آوری و توزیع بسته‌های معیشتی در این شهر با مشارکت شهروندان، خیران، سپاه و اتاق اصناف در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب جهت حمایت از نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از شیوع کرونا انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقلام موجود در این بسته‌ها، تصریح کرد: این اقلام شامل برنج، مرغ، ماکارونی، حبوبات و اقلام بهداشتی است.

وی با بیان اینکه شهروندان مؤمن و انقلابی شهر کلیشادوسودرجان در همه صحنه‌های انقلابی حاضر بوده‌اند، خاطرنشان کرد: مرحله دوم توزیع بسته‌های معیشتی، همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) به صحنه‌ای کم‌نظیر از خلق و خوی ایمانی مردم این شهر تبدیل شد.

شهردار کلیشادوسودرجان یادآور شد: خانواده‌های نیازمند از طریق معتمدان محلی شناسایی و معرفی و بسته‌های معیشتی بین آنان توزیع خواهد شد.

کد خبر 422781

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند شهرداری کرونا در ایران شهر مدیریت شهری مدیران شهری حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حجاج این اقلام را به فرودگاه نبرند

سرهنگ اسماعیل کشمیری فرمانده پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تاکید کرد: خواهش می کنم زوار خانه خدا مواد مخدر سنتی یا صنعتی همراه نداشته باشند.

دریافت 7 MB

به گزارش مشرق، سرهنگ اسماعیل کشمیری فرمانده پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تاکید کرد: طبق ماده ۱۷ قانون مبارزه با مواد مخدر، در صورت کشف مواد مخدر از زائر، آن فرد در مرحله اول یک تا ۵ سال و در مرحله دوم ۵ تا ۱۵ سال ممنوع‌الخروج خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توسعه آبزی‌پروری خرد معیشتی در سواحل روستایی بوشهر
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روزچهارشنبه هجدهم اردیبهشت
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • فیلم/ حجاج این اقلام را به فرودگاه نبرند
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود