Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:05:54 GMT

پیشرفت پروژه آبرسانی نمین و عنبران به ۵۵ درصد رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۱۲۵۳

پیشرفت پروژه آبرسانی نمین و عنبران به ۵۵ درصد رسید

بهروز پورمهر روز شنبه در بازدید از فرایند بتن‌ریزی ایستگاه پمپاژ ۱۶۷ متر مکعبی و مخزن ذخیره ۵۰۰ متر مکعبی و مسیر خط انتقال آب شرب نمین و عنبران بر تسریع در اجرای باقیمانده عملیات اجرایی این پروژه تاکید کرد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای نیروهای انسانی شاغل در کارگاه جهت جلوگیری از بیماری کرونا را ضروری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن کروبیان نماینده مجری طرح آبرسانی نمین و عنبران هم بر اهمیت اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: به رغم شرایط کرونایی کشور و استان روند ادامه این پروژه با پیشرفت فیزیکی مناسب با جدیت تمام در حال انجام می‌باشد.

وی اظهار داشت: با اتمام ۶.۵ کیلومتر از خط انتقال آب بزودی مشکل کمبود  آب آشامیدنی در شهرهای نمین و عنبران حل و ن آب شرب بهداشتی و صنعتی این شهرها با نیاز آبی ۱۶۷ لیتر در ثانیه تا افق سال ۱۴۲۵ تامین خواهد شد.

کروبیان گفت: فاز اول پروژه آبرسانی نمین و عنبران با هدف تامین آب شرب و بهداشتی در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و در صورت تامین اعتبار لازم در سال ۹۹ تکمیل به بهرهبرداری کامل خواهد رسید.

برچسب‌ها آبیاری اردبیل کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آبیاری اردبیل کارآمدی دولت آبیاری اردبیل کارآمدی دولت نمین و عنبران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در محل پروژه ساخت بیمارستان نیایش خرم‌آباد از روند ساخت آن بازدید کرد .

وی افزود: این پروژه از پروژه های بزرگ غرب است که در دولت قبل در سال ۹۳ کلنگ زنی و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما سال ۱۴۰۰ تا به امروز پیشرفت این پروژه به ۶۵ درصد رسیده و به اندازه ۱۰ سال گذشته در این پروژه کار عمرانی و ساخت و ساز صورت گرفته است.

استاندار لرستان ادامه داد : این پروژه با سرعت بسیار رضایت بخشی توسط قرارگاه خاتم با ۲۸۰ نفر پرسنل فعال با پرسنل و مهندسین مجرب و متخصص در حال ساخت است و سال ۱۴۰۴ قطعاً تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این بازدید نیز از بیمارستان نیایش بعنوان بزرگترین مراکز درمانی غرب کشور نام برد و گفت : بیمارستان نیایش یک بیمارستان مدرن و با دارا بودن همه بخشهای پزشکی از جمله سوختگی خواهد بود که با افتتاح آن بخش زیادی از نیازهای آموزشی و درمانی استان مرتفع خواهد شد . ‌

وی افزود: انتظار می رود با حمایت استاندار و از طریق اعتبارات دولتی منابع مالی این پروژه تامین یابد تا سرعت ساخت پروژه نسبت به حال حاضر دوچندان شده و تلاش می کنیم در حوزه منابع مالی اعتبارات بموقع طرح تخصیص یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ پروژه با ۱۶۸ هزار مترمربع مساحت در سطح استان در حال اجراست که در صورت بهره‌برداری تحول کم سابقه‌ای در حوزه بهداشت و درمان استان ایجاد خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901054

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا