Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@12:57:53 GMT

پخش 1100 بسته معیشتی در خنداب

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۱۴۹۵

پخش 1100 بسته معیشتی در خنداب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب از توزیع و پخش 1100 بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خنداب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک  مهدی گفت :این رزمایش در راستای حفظ کرامت ، ایجاد همدلی و سازماندهی کمک‌های مردمی با در نظر گرفتن آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب از برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خنداب خبرداد و گفت: در این مرحله از رزمایش تعداد 1100 بسته معیشتی در سطح شهرستان آماده توزیع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: احسان و بخشش به انسان‌های نیازمند امری ضروری محسوب شده و  از جمله کارهایی است که در قرآن به آن سفارش شده و آثار و پیامدهای ارزنده و مثبتی در دنیا و آخرت به دنبال دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب اظهار کرد:به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کمک مومنانه تدابیر و تصمیماتی در پایگاه‌های بسیج با حضور خیریه‌ها و خیران جهت شناسایی افراد بیشتر و تحت پوشش دادن همه افراد نیازمند اتخاذ شده است که در مرحله توزیع بصورت جامع و عادلانه بسته ها توزیع شود.

سرهنگ مهدی یاد آور شد :در همین راستا مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان خنداب همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) اجرا می‌شود .

وی با بیان این‌که بسیجیان و پاسداران این شهرستان تا ریشه‌کن شدن کامل این ویروس منحوس در کنار مردم  خواهد بود، گفت: مردم یاری از جمله رسالت‌هاو تکالیف  تعیین شده برای سپاه و بسیج از طرف مقام معظم رهبری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب در پایان خاطرنشان کرد : تعدادی بسته های ویژه حمایت از دانش آموزان کم برخوردار تهیه شده که به زودی ان شالله در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش مقاومت بسیج اراک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ناصر چیتگر افزود : این زمینها در مجموع برای احداث حدود ۲ هزار و ۱۸۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و هر زمین برای ساخت ۲ واحد مسکونی به ۲ نفر از افراد متقاضی واگذار شد.   وی ادامه داد: ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن گناباد اکنون در ۱۲ سایت در حال احداث است که از این میان سایت ۲۴۰ هکتاری بزرگترین سایت برای اجرای این طرح در استان خراسان رضوی است.   رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد بیان کرد: پنج هزار واحد مسکونی در سایت ۲۴۰ هکتاری احداث می شود و تاکنون یک هزار و ۳۵۲ قطعه زمین برای احداث ۲ هزار و ۷۰۰ واحد توسط اداره راه و شهرسازی برای احداث واحدهای نهضت ملی مسکن تحویل داده شده است.   وی بیان کرد: علاوه بر این تعدادی زمین در سایر سایتهای نهضت ملی مسکن گناباد به متقاضیان واگذار شده که مراحل ساخت واحدهای آنان در حال اجرا است.   چیتگر اظهار کرد: ۹۷۰ واحد نهضت ملی مسکن گناباد در مرحله پی ریزی (فوندانسیون) ، ۵۲۰ واحد اسکلت بندی و سقف و همچنین ۲۰۰ واحد نازک کاری و مراحل پایانی خود را طی می کند.   رئیس اداره راه و شهرسازی گناباد هم گفت: از مجموع ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر که تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن مناطق شهری گناباد ثبت نام کردند، شرایط نخست ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر تایید و افزون بر ۶ هزار نفر هم تایید نهایی شدند.   سعید خواجه افزود: بیش از ۴۰۰ هکتار زمین در یک سال گذشته برای اجرای نهضت ملی مسکن به محدوده مناطق شهری و روستایی این شهرستان الحاق شد، در حالیکه از ابتدای انقلاب تا آغاز به کار دولت سیزدهم تنها ۷۵ هکتار زمین به محدوده این شهرستان الحاق شده بود.   مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.      

 

دیگر خبرها

  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند