Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی درخشان صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تاکنون هیچ تصمیم کلی در خصوص بازگشایی مدارس گرفته نشده است، بیان کرد: باز شدن مساجد در ساعات محدود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی شهرستان‌ها مطرح شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه شرایط شهرستان‌ها به لحاظ میزان شیوع بیماری کووید ۱۹، قابل تغییر است، ستاد ملی کرونا بسته به شرایط روزهای آینده تصمیمات مقتضی را اتخاذ خواهند نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس درچهارمحال و بختیاری عنوان کرد: از نکات حائز اهمیت در خصوص بیماری کرونا، شیوع بالای کرونا در بین محافل خانوادگی، علی رغم رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌ها در اجتماعات است.

وی اظهار کرد: متأسفانه در خانواده‌ها، رعایت فاصله فیزیکی و هشدارهای بهداشتی نادیده گرفته می‌شود و این در حالی است که، رعایت نکات بهداشتی، خود مراقبتی و خود قرنطینگی از سوی افرادی که از خارج از کشور و استان به تازگی وارد استان شده اند و خانواده‌های آنها برای پیشگیری از شیوع موج جدید بیماری کووید ۱۹ ضروری است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با اعلام وضعیت سفید در برخی مناطق کشور از سوی وزارت بهداشت، نماز عبادی سیاسی جمعه در آلونی، شلمزار و گهرو با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی اقامه شد.

وی تاکید کرد: به همت معلمان پر تلاش، آموزش دانش آموزان در روزهای شیوع بیماری کرونا همچنان ادامه دارد.

کد خبر 4920389

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد ویروس کرونا مدرسه ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین ایلام شهرکرد ماه مبارك رمضان گرگان بیرجند زلزله کمک به نیازمندان مواسات بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، میران بارش‌ها بر حسب میلیمتر به این شرح زیر است:
اردل: ۱۱.۶
ایلبگی: ۲.۴
بازفت: ۵.۸
بروجن: ۲.۶
بلداجی: ۲.۶
بن: ۲.۴
دوآب صمصامی: ۴.۶
سامان: ۳.۴
سورشجان: ۳.۴
شلمزار: ۴.۷
شهرکرد: ۵.۹
فارسان: ۵.۱
فرخشهر: ۴.۶
کوهرنگ: ۱۱.۷
لردگان: ۶.۳
لیرابی: ۱۰.۸
مال خلیفه: ۵.۵

دیگر خبرها

  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی