Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:59:41 GMT

ملی‌پوش وزنه‌برداری: آه در بساط ندارم

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۲۲۹۹

ملی‌پوش وزنه‌برداری: آه در بساط ندارم

«علی میری» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمریناتم را به ‌صورت انفرادی انجام می‌دهم و به خاطر شرایط سخت کشور مجبورم خود برنامه تمرینی سرمربی تیم ملی را پیاده کنم. در ۲ ماه گذشته تمرینات بانشاطی را انجام دادم  و چند روز پیش در تمرین توانستم ۲۱۷ کیلوگرم در 2 ضرب را مهار کنم که رکورد دنیا در دسته ۸۹ کیلوگرم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک در شرایط مسابقه و انتخابی تیم ملی بیشتر از این وزنه را مهار خواهم کرد.

او درباره خداحافظی اینستاگرامی خود گفت: زمانی که پولی برایم نمانده چگونه باید به زندگی قهرمانی ادامه دهم. من الان ۱۰۰ هزار تومان در حساب دارم شما بگویید با این پول چکار کنم؟ آیا امکان تامین هزینه ورزشی من با یک‌صد هزار تومان وجود دارد؟ پس از مسابقات قهرمانی جهان که در تایلند برگزار شد کسی سراغی از من نگرفت. رییس هیات استان آذربایجان غربی اصلا به فکر وزنه‌برداری نیست او کارهای مهم‌تری دارد.

دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ جهان در تایلند افزود: زمانی که از مسابقات قهرمانی سال 2019 آسیا از قزاقستان برگشتم از سوی هیات یک‌میلیون تومان به من داده شد که خرج مکمل ورزشی می‌شود؛ اما پس از نایب‌ قهرمانی جهان هیچ توجهی به من نشد. تا زمانی که فردی آشنا و دلسوز وزنه‌برداری در راس هیات آذربایجان غربی قرار نگیرد امکان ادامه زندگی قهرمانی وجود ندارد. کسانی که ادعا می‌کنند که از میری حمایت کردند دروغ می‌گویند، من از 14 ‌سالگی ورزش را شروع کردم و کسی از من حمایت نکرد. 

برچسب‌ها مسابقات قهرمانی آسیا تایلند علی میری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا تایلند علی میری مسابقات قهرمانی آسیا تایلند علی میری مسابقات قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد. 

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است.

 مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز هست و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!