Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم تیمی مهاجم تیم ملی فرانسه می‌گوید این بازیکن در مسیر تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا قرار دارد. 

طرفداری- آندر هررا انتظار دارد کیلیان ام باپه تا سال 2025 به توپ طلا دست پیدا کند. 

به گزارش ESPN، ام باپه که در 21 سالگی یکی از خوش آتیه‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال شناخته می‌شود، از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن در سال 2017 روز به روز به سمت اوج حرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به باور هررا، آقای گل لیگ فرانسه می‌تواند از سطح فعلی خودش هم فراتر برود.

بعضی اوقات در تمرینات این طور به نظر می‌رسد که انگار کیلیان در حال تمرین کردن با کودکان است. او با سرعت خودش از همه عبور می‌کند. انگار ما بچه هستیم و خودش یوسین بولت! در فوتبال اغلب بازیکنانی با این توانایی می‌بینیم ولی او پس از رسیدن به دروازه‌ می‌تواند سرعتش را کاهش دهد، خونسرد باشد و گل‌های زیادی به ثمر برساند. باید بدانید که پیدا کردن تعادل بین سرعت، قدرت بدنی و خونسردی راحت نیست. به همین خاطر است که فکر می‌کنم تا سال 2025 یکی از نامزدهای کسب توپ طلا خواهد بود و یا خودش به این عنوان دست پیدا خواهد کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد

به گزارش "ورزش سه"، بردلی بارکولا در تابستان گذشته به‌عنوان یک پدیده از لیون به پی اس جی پیوست تا خط حمله این تیم را تقویت کند. 

او مورد اعتماد لوئیس انریکه قرار گرفت و به سرعت نیز روند پیشرفت را طی کرده است. بارکولا در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تعیین کننده کار کرد.

بارکولا در مصاحبه با سایت یوفا گفت که کریستیانو رونالدو الگوی او است: «تماشای گل‌های رونالدو و اینکه چطور تیمش را به دوش می‌کشد، برای من همیشه استثنایی بود. واقعا تمام دوران کودکی من با تماشای بازی‌های رونالدو سپری شد و شیفته او بودم و هستم. من همیشه رونالدو را دوست داشتم. ذهنیت و هرگز تسلیم نشدنش، چیزی است که بیش از همه من را تحت تأثیر قرار می‌دهد و این چیزی بود که من را به سطح اول فوتبال رسانده است.»

دیگر خبرها

  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم
  • خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند