Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه مازندران گفت: عصر گذشته شاهد ترافیکی سنگین در مسیرهای خروجی استان بودیم که این وضعیت همچنان ادامه دارد و درحال حاضر شاهد تردد پرحجم خودروها در محورهای استان هستیم.

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: عصر گذشته شاهد ترافیکی سنگین در مسیرهای خروجی استان بودیم که این وضعیت همچنان ادامه دارد و در حال حاضر شاهد تردد پرحجم خودروها در محورهای استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تمام جاده‌های استان باز و تردد در آن برقرار است، افزود: تنها بحث انسداد شبانه آزادراه چالوس ـ مرزن‌آباد و بالعکس را داریم که از ساعت ۱۹ تا هفت روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس ـ مرزن‌آباد انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: همچنین چندین مورد ریزش کوه طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای هراز و کندوان داشتیم که احتمالا تحت تاثیر زلزله بوده و خوشبختانه موجب انسداد نشده است.

این مسؤول با هشدار اینکه بعد از افطار اوج تصادفات است، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد عجله و شتاب دلیل اصلی وقوع تصادفات بوده که تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

قدمی در پایان گفت: رانندگان می‌توانند ازطریق تماس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس راه مازندران قدمی ترافیک مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه

رئیس پلیس راه تهران بزرگ از انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه خبر داد. - اخبار اجتماعی -

سرهنگ ابراهیم ارزانی ، رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: آزادراه تهران شمال بعلت سیلاب و ریزش کوه در محدوده تونل 12 مسدود شده است .

وی همچنین از رانندگان درخواست کرد تا اطلاع ثانوی از محور جایگزین (فیروزکوه) استفاده نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • انسداد آزادراه تهران_ شمال در پی سیلاب و ریزش کوه
  • انسداد آزادراه تهران شمال به علت سیل و ریزش کوه
  • انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه
  • انسداد آزادراه تهران_ شمال به علت سیلاب و ریزش کوه