Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@16:01:52 GMT

هزار و333 بسته معیشتی کمک مومنانه در نیکشهر توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۲۷۶۶

هزار و333 بسته معیشتی کمک مومنانه در نیکشهر توزیع شد

علی اکبر صفوی، فرمانده ناحیه نیکشهر گفت: در راستای رزمایش کمک مومنانه هزار و 333 بسته معیشتی توسط نیروهای سپاه این شهرستان بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر صفوی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: همزمان با میلاد کریم اهل (ع) ومرحله دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه هزار و 333 بسته معیشتی در سطح شهرستان نیکشهر و در چهار بخش تابعه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ارزش ریالی این اقلام را چهار میلیارد دانست و ادامه داد: هدف از اجرای این مرحله کمک به اقشار کم درآمد و آسیب دیده در بیماری کرونا است.

فرمانده ناحیه نیکشهر خاطر نشان کرد: با آغاز رزمایش اقلامی همچون روغن، برنج، گوشت، قند، رب، خرما و ماکارونی در بین جامعه هدف توزیع شده است.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند که در بحبوحه افزایش تهدیدهای امنیتی از طرف کره شمالی، فرماندهی عملیات سایبری کره جنوبی در رزمایش سایبری چندملیتی به رهبری آمریکا شرکت خواهد کرد.

۹ پرسنل نظامی کره جنوبی در رزمایش برخطِ «پرچم سایبری» که از ۵ تا ۱۱ ماه مه در ایالت ویرجینیا آمریکا برگزار می شود، شرکت خواهند کرد. این رزمایش برای بهبود مهارت های همکاری چند ملیتی در مقابله با تهدیدات سایبری و به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد حملات سایبری دشمن طراحی شده است.

فرماندهی سایبری آمریکا از سال ۲۰۱۱ به منظور بهبود آمادگی واشنگتن، متحدانش و کشورهای شریک برای مقابله با تهدیدات امنیتی برخط این رزمایش را هر ساله انجام می دهد.

این سومین بار است که کره جنوبی در این رزمایش شرکت می کند و این کشور برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ به آن ملحق می شود.

در رزمایش امسال درمجموع ۱۸ کشور از جمله کشورهای عضو ائتلاف اطلاعاتی «پنج چشم» متشکل متشکل از آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا و نیوزلند شرکت می‌کنند.

کد خبر 6097349

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود