Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:15:05 GMT

مشکلی در توزیع دستکش و ماسک در جنوب غرب خوزستان وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۲۹۸۰

مشکلی در توزیع دستکش و ماسک در جنوب غرب خوزستان وجود ندارد

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان هدا مجیری شنبه اظهار داشت: دستکش‌های معاینه با مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی دریافت و در سه مرحله توزیع خواهد شد و در حال حاضر بخش اول آن در سطح داروخانه‌ها و فروشگاه‌های لوازم پزشکی زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان توزیع شد.

وی افزود: دستکش‌های توزیع‌شده از نوع معاینه وینیل هستند و از این پس مردم می‌توانند دستکش‌های مورد نیاز خود را از داروخانه‌های و فروشگاه‌های لوازم پزشکی سه شهرستان تابعه خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان با اطمینان خاطر از کیفیت و کارآیی آنها تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در بازرسی تعدادی از داروخانه‌های شهرستان‌ها یادشده کمبودی از نظر ماسک، ژل ضدعفونی‌کننده دست و دستکش مشاهده نشد.

وی با اشاره به هماهنگی صورت‌گرفته برای توزیع ماسک سه‌لایه در سطح داروخانه‌ها و لوازم پزشکی آبادان، خرمشهر و شادگان اشاره کرد و افزود:ماسک‌های در حال توزیع سه‌لایه پزشکی در کارگاه‌های آبادان و خرمشهر با رعایت استانداردهای بهداشتی تولید شده است.

وی  با بیان اینکه استفاده از ماسک‌های غیراستاندارد منشا ایجاد بیماری خواهد بود، خاطرنشان کرد: شهروندان تا حد امکان ماسک‌ را فقط یکبار استفاده کنند و استفاده مجدد منجر به انتقال آلودگی می‌شود.

این مقام مسئول دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد:شهروندان عزیز در صورت مشاهده تخلف و گرانفروشی، موارد را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است که سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

به گزارش ایرنا ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک آبادان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک آبادان بهداشت و سلامت ویروس کرونا ماسک آبادان بهداشت و سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 6092852 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست