Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شیوع ویروس کرونا در آمریکا مشکلات بسیاری را برای زندانیان در این کشور ایجاد کرده به طوری که تحقیق در ۳۷ زندان نشان می‎دهد نزدیک به ۵ هزار نفر مبتلا و ۸۸ نفر دیگر جان خود را از دست دادند. تاریخ انتشار: 10:27 - 20 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۱۴۷

خبرگزاری میزان – در حالی که بسیاری از مشاغل در آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند، اما زندانیان در ۴۰ ایالت آمریکا همچنان به کار اجباری برده می‌شوند، اما در برابر این کار حقوق بسیار کمی به آن‌ها داده می‌شود و یا اصلا حقوقی پرداخت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، این افراد از دیدار با خانواده خود محروم شده و برای ۱۵ دقیقه تماس با خانواده خود هزینه‌ای معادل ۲۵ دلار باید بپردازند.

بر اساس گزارش رسانه های آمریکا، زندانیان در آمریکا برای تهیه تجهیزات بهداشتی نیز با مشکلات بسیاری مواجه بوده و در برخی موارد مجبور به پرداخت هزینه‌های بسیاری برای تهیه این تجهیزات هستند.

اما مشکل تنها به این موارد محدود نمی‌شود و شیوع گسترده ویروس کرونا در زندان‌های آمریکا موجب نگرانی‌های بسیاری در میان زندانیان، خانواده‌های آنها و گروه‌های حامی حقوق زندانیان شده است.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا با انتشار بیانیه‌ای در این باره می‌نویسد «هزاران زندانی و کارکان زندان‌ها در سراسر کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و و ده‌ها نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس در زندانها جان خود را از دست داده اند.»

این نهاد آمریکایی ۳۷ زندان را در سراسر آمریکا مورد بررسی قرار داده که از این تعداد ۳۲ زندان دست کم یک مورد ابتلا به ویروس کرونا را گزارش دادند.

بیشتر بخوانید: زندان‌ها و خانه‌های سالمندان آمریکا؛ مراکز اصلی شیوع کرونا تردید درباره دقیق بودن آمار مرگ و اعتراض‌ به قرنطینه

بر اساس گزارش پایگاه شبکه «سی بی اس» آمریکا، تا روز ۲۱ آوریل (۲ اردیبهشت) دست کم ۴ هزار و ۸۹۳ نفر در این ۳۷ زندان به کرونا مبتلا شده و ۸۸ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

در میان کارکنان زندان‌ها نیز تا تاریخ ذکر شده، ۲ هزار و ۷۷۸ نفر مبتلا و ۱۵ مورد فوتی گزارش شده است.

«سی بی اس»، در ادامه به نقل از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا می‌نویسد «به دلیل اینکه آنها به اطلاعات زندان‌ها در سراسر آمریکا دسترسی نداشته‎اند این آمار ارائه دهنده وضعیت تمامی این کشور نیست.»

شیوع ویروس کرونا به شدت آمریکا را تحت تاثیر قرار داده به گونه‌ای که در حال حاضر یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۱۶۳ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا هستند و ۷۸ هزار و ۶۱۶ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‎اند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا در آمریکا جان خود را از دست ویروس کرونا زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند

آفتاب‌‌نیوز :

عوامل خطری که ابتلا به مولتیپل اسکلروزیس را افزایش می‌دهند عبارتند از: 

سن. این بیماری ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتد، اما اغلب در افراد بین ۱۵ تا ۶۰ ساله رخ می‌دهد.

جنسیت: زنان در حدود دو برابر احتمال ابتلا به MS را دارند.

سابقه خانوادگی: اگر یکی از والدین یا خواهر و برادر شما MS داشته باشد، شما در معرض خطر ابتلا به بیماری هستید.

برخی از عفونت‌ها ویروس‌ها، از جمله اپشتاین بار، ویروس که مننوکلوئیس عفونی را ایجاد می‌کند خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهند.

آب و هوا: MS در کشور‌های دارای آب و هوای معتدل، از جمله کانادا، شمال ایالات متحده، نیوزیلند، جنوب شرقی استرالیا و اروپا، بسیار رایج است.

سیگار کشیدن: افراد سیگاری خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جای دانشجو زندان نیست!
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟