Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@01:58:45 GMT

راه اندازی بخش مراقبت های ویژه نوزادان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۳۰۹۲

راه اندازی بخش مراقبت های ویژه نوزادان

معاون بهداد ناجا با اشاره به اهتمام این معاونت برای به روزرسانی امکانات و خدمات مراکز درمانی ناجا از راه انداری بخش مراقبت های ویژه نوزادان و نصب دستگاه دوم آنژیوگرافی در بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) ناجا خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمدرضا حسینی در تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه تجهیزات مراکز درمانی ناجا به راه اندازی بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU) و نوسازی و تجهیز بخش زنان و زایمان بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) ناجا اشاره و در این باره اظهار کرد: بخش مراقبت های ویژه نوزادان مجهز به ۱۲ تخت و یک اتاق ایزوله و دستگاه های فتوتراپی، انکوباتور و امکانات پیشرفته احیای تنفسی نوزاد در بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون بهداد ناجا ادامه داد:  بخش زنان و زایمان بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) در دو لاین بلوک زایمان و حاملگی های پرخطر و پس از زایمان پس از عملیات بازسازی و نوسازی به امکانات و تجهیزات پیشرفته روز از جمله اتاق های پیشرفته LDR (بلوک زایمان تک نفره)، وان و جکوزی برای زایمان در آب و زایمان بی درد، اتاق عمل زایمان بدون درد و اپیدورال (بی حسی دارویی) و بخش بستری و اتاق های ایزوله تجهیز شد.

او همچنین ایجاد اتاق های مجزای معاینه، کارگاه های آموزش شیردهی و آمادگی زایمان و  حضور ۲۴ ساعته پزشک مقیم زنان و اطفال در بخش زنان و زایمان را از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه و ارتقای کیفیت خدمات بخش زنان و زایمان عنوان کرد.

حسینی در ادامه از نصب و راه اندازی دستگاه دوم آنژیوگرافی در بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) خبرداد و افزود: دستگاه جدید آنژیوگرافی دارای تکنولوژی پیشرفته و قابلیت پرتاب اشعه کمتر، کیفیت و وضوح بیشتر تصویر و شبیه سازی سه بعدی با هدف توسعه و افزایش ظرفیت خدمات به کارکنان و خانواده های ناجا با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در این مرکز درمانی نصب و راه اندازی شد. 

او کاربری دستگاه آنژیوگرافی را در ارائه خدمات تشخیصی بیماری های رگ های خونی مغزی، قلبی و اندامی عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ناجا بخش مراقبت های ویژه نوزادان بیمارستان ولی عصر سردار حسینی بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر عج بخش مراقبت های ویژه نوزادان بخش زنان و زایمان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد