Web Analytics Made Easy - Statcounter

صحبت های همسر ایرانی جی لوید ساموئل نشان می دهد که او اسنادی دارد که همسر اول جی لوید ساموئل در قتل این بازیکن دست دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طی روزهای اخیر خبری از هیانیک کامبا، بازیکن سابق آکادمی شالکه منتشر شد. چهار سال پیش با تایید پلیس کنگو، گزارش شد که کامبا در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داده و در کشورش به خاک سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با این حال او اخیرا در منطقه روهر آلمان رویت شده است. کامبا در ظاهر جرمی مرتکب نشده اما دادستان عمومی این منطقه درحال تحقیقات است. خانواده او به اتهام کلاهبرداری تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند. همسر کامبا در آلمان با استناد به گواهی فوت شوهر خود اقدام به گرفتن حقوق مستمری متوفی از بیمه کرده است. مبلغ پرداختی به او، شش رقمی و بیش از ۱۰۰ هزار یورو بوده است. احتمالا افرادی در پلیس محلی کنگو در جعل اسناد و تایید مرگ او همکاری کرده‌اند.

به همین بهانه، پای صحبت هلیا سهیمی، همسر ایرانی جی‌لوید ساموئل نشستیم تا او از شواهد، مستندات و اتفاقاتی بگوید که صحتی بر ادعای صحنه‌سازی تصادف است. او همچنین مستنداتش را در اختیار طرفداری قرار داد. در انتهای گفتگو مستندات هلیا سهیمی را مرور می‌کنیم.

شواهد شما مبنی بر صحنه‌سازی تصادف و در قید حیات بودن ساموئل چیست؟

 برای مدت زمان دو سال شواهد بسیار زیادی وجود دارد، اما مهم‌ترین آن نمونه جسد برای تست DNA است. در حال حاضر دو نمونه جسد وجود دارد. نمونه‌ها در اختیار بیمارستان وارینگتون و همسر اول جی لوید ساموئل است. نمونه جسد متعلق به جی لوید نیست، نمی‌توانم بگویم که چطور از این موضوع مطلع شدیم، اما مطمئن هستیم که DNA جسد با جی لوید مطابقت ندارد. آن دو نمونه را برای آزمایش DNA به ما نمی‌دهند. در حال حاضر موفق شدیم همسر اول جی لوید را ملزم به حضور در دادگاه کنیم. او باید برای پاسخگویی در دادگاه حاضر شود. احتمال زیاد بتوانیم مجوز آزمایش DNA را دادگاه پیش‌رو بگیریم. قرار بود دادگاه پیش‌تر برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان آن به تعویق افتاده؛ ممکن است دادگاه طی دو هفته آینده برگزار شود.

چنین اتفاقی بدون مشارکت جی لوید امکان وقوع نداشته است. فکر می‌کنید او چطور به چنین کاری تن داده است؟

 جی تهدید شده بود. قبل از اینکه برای دیدن خانواده به ایران بیایم، جی در آفریقا به من گفت اگر اتفاقی افتاد صبر کن، حتما کسی به تو خبر می‌دهد. صداهایی ضبط شده از جی دارم که در آن‌ها بسیار مضطرب و نگران است. همچنین در آفریقا به برخی از جلسات تنها می‌رفت و می‌گفت که نمی‌خواهد چهره من را بشناسند. وقتی تکه‌های این پازل را کنار هم می‌گذارم، نمی‌توانم باور کنم کسی که شوق به زندگی، وضعیت مالی خوب و همچنین شهرت و شغل دارد، برای چند صدهزار پوند از من و خانواده‌اش بگذرد. آن هم برای رسیدن به پولی که در قیاس با دارایی خودش ناچیز است.

هلیا سهمیمی همسر اول جی لوید ساموئل را مظنون اصلی می‌داند:

 اما درخصوص همسر اول، اگر این اتفاق تنها دو ماه دیرتر رخ می‌داد، او دیگر نمی‌توانست دو سال یک تست DNA را به تاخیر بیاندازد. در قانون و روی کاغذ او کماکان همسر جی لوید است. دو ماه مانده به طلاق آن حادثه رخ داد. او فقط به دنبال پول بود. شاید جالب باشد که بدانید در روز تصادف، اما پریچارد (همسر اول جی لوید) یک اکانت خیریه در فیسبوک ایجاد و برای خاکسپاری جی تقاضای کمک مالی کرد. این صفحه با اعتراض پدر و مادر جی بسته شد. پنج روز بعد هم برای برداشت پول از حساب‌های جی به دبی رفت. رئیس بانک با من تماس گرفت و ماجرا را شرح داد. بانک به درخواست ما تا روشن شدن ماجرا حساب‌ها را بلاک کرد.

در معرض پیام‌های تهدید آمیز قرار گرفته‌اید؟

 با برخی اکانت‌های فیک اینستاگرامی و در اوایل تماس تلفنی تهدید شدم. کماکان یک اکانت فیک در اینستاگرام پیام‌هایی را برای من می‌فرستد. اکانت‌های دیگر را بلاک کرده‌ام.

در این دو سال پیامی به شکل مستقیم یا غیرمستقیم از طرف جی لوید ساموئل به شما رسیده است؟

 متاسفانه خیر. نگران کننده‌ترین قسمت ماجرا همین است. اگر من یک درصد احتمال می‌دادم جی مایل به انجام چنین کاری بوده و این صحنه‌سازی با خواست خودش رخ داده، نگرانی از بین می‌رفت. مانند هیانیک که سالم به زندگی خود ادامه داده است. فکر می‌کنم جی با سه فرزندش تهدید شده باشد. راه دیگری ندارد که او تن به این کار داده باشد.

هلیا سهیمی در پایان اضافه کرد:

 اگر کمک مردم و رسانه‌های ایرانی نبود تا این مرحله پیش نمی‌رفتیم. رسانه‌های خارجی و حتی رسانه‌های فارسی زبان خارج از ایران، اجازه ندارند به موضوع جی لوید بپردازند. مشکلات زیادی در این راه داشتیم. یکی از شرکای جی لوید به کل ارتباطش را قطع کرد و تلفنش را تغییر داد. امیل هسکی نیز شریک تجاری جی بود. او ارتباطش با جی و آشنایی با من را به کل کتمان کرد. زمانی که تصویر او در کنار خودم و جی را منتشر کردم، با پیامی تهدیدآمیز از من خواست که تصویرش را حذف کنم.

مستندات هلیا سهیمی

گفتگوی امیل هسکی با هلیا سهیمی در اینستاگرام

امیل هسکی:

مطمئن نیستم اینجا دنبال چی هستی لطفا این پست رو پاک کن. من تا حالا تو رو ندیدم.

تو با دیگران مشکل داری و من رو قاطی اون ها نکن.

پست رو پاک کن یا با وکیلم طرفی

میتونی هر عکسی از خودت رو که می خوای پست کنی ولی من یادم نمیاد تو رو دیده باشم.

هلیا سهیمی:

 اول از همه اینکه من تا حالا به تو بی احترامی نکردم چون هرگز این قصد و نیت رو نداشتم. این رو فقط یک بار دارم بهت میگم .. دیگه هیچوقت تهدید نکن، مخصوصا با استفاده از قانون. من همیشه به قانون احترام گذاشتم. چیزی که منو متعجب می کنه اینه که چطور می تونی دروغ بگی و بگی که ما تا حالا همدیگه رو ندیدیم در حالی که خودت هم می دونی که بیشتر از یک بار با هم ملاقات داشتیم در اینجا، اونی که داره بی احترامی می کنه تو هستی. چرا حساب اینستاگرام من رو فالو می کردی؟ من شوهرم رو صحیح و سالم پیدا می کنم و حقیقت مشخص میشه. اگه واقعا می‌خواستم علیه تو کاری انجام بدم همون عکسی رو منتشر می‌کردم که خودت می‌دونی توی تایلند چیکار کردی … هرگز به من دروغ نگو

امیل هسکی:

 از تو تقاضای بخشش کنم؟ بیشتر از یک بار من رو دیدی؟ صادقانه بگم که یادم نمیاد حتی یک بار هم تو رو دیده باشم. آیا جی تو رو به من معرفی کرد؟

 

اما نکته ای که باید بیان کرد این است که شاهدین حادثه پس از آتش گرفتن ماشین به دنبال نجات جان راننده بودند، اما اعلام کردن پس از شکستن شیشه ماشن، هیچ شخصی در آن خودرو نبوده است

طرفداری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جی لوید ساموئل جی لوید ساموئل جی لوید ساموئل هلیا سهیمی امیل هسکی یک بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | انتقاد پیمان یوسفی از روند برکناری علی خطیر و خوشحالی مربی استقلال از این خبر روی آنتن زنده تلویزیون!

264 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902380

دیگر خبرها

  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال / چرا کسی اجازه ندارد به این طبقات برود؟
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • ببینید | انتقاد پیمان یوسفی از روند برکناری علی خطیر و خوشحالی مربی استقلال از این خبر روی آنتن زنده تلویزیون!
  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • نیکا شاکرمی کیست؟ او چگونه از دنیا رفت؟
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!