Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت آستان قدس رضوی، ویژه برنامه‌‌های میلاد امام حسن(ع) ۵ شب در مشهد برپا می‌شود. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام عماد دخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدساظهار داشت: در ایام فاصله‌گذاری اجتماعی برای کاهش شیوع ویروس کرونا برگزاری جشن‌های مذهبی و اجتماعات مردم مجاز نیست و از این ‌جهت نحوه برگزاری جشن‌ها رنگ بوی جدیدی به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ویژه‌برنامه رمضانی ولادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) و عرض ارادت به محضر امام مهربانی‌ها امام رضا (ع) را برنامه‌ریزی کرده است.

حرکت در مسیر تمدن‌سازی اسلامی رسالت اصلی آستان قدس در ابعاد فرهنگی استتولیت آستان قدس درگذشت پدر سعید جلیلی را تسلیت گفتگزارش ویدئویی تسنیم| تهیه و بسته‌بندی ارزاق آستان قدس رضوی با مشارکت دانشجویان

دخانی بیان کرد: ویژه‌برنامه «بانوای کاروان» با حضور گروه‌های سرود آوای رضوان در 150 محله و 888 نقطه سطح شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود. این ویژه برنامه از 13 ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و به مدت 5 شب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویژه برنامه آستان قدس امام حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی گفت: اولین دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی استان  با محوریت جوانی جمعیت در اراک برگزار شد.

بخشی افزود: در این دوره آموزشی که با محوریت کانون خدمت رضوی و تربیت تسهیل گران جوانی جمعیت برگزار شد، ۱۵۰ نفر از خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان‌های استان حضور داشتند و آموزش‌های را فرا گرفتند.
او گفت: این عزیران بعنوان کنشگران فعال اجتماعی بتوانند در کنار تدابیرقانونی به فرهنگ سازی در فضای عمومی در بحث جمعیت، جوانی جمعیت و افزایش سرانه جمعیت قدم‌هایی بردارند.

 

دیگر خبرها

  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم