Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:42:48 GMT

دست فروشان تخم مرغ در قزوین جمع آوری شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۳۳۵۶

دست فروشان تخم مرغ در قزوین جمع آوری شدند

مهدی جلوخانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دستفروشی فرآورده‌های خام دامی از جمله تخم مرغ، ممنوع است، اظهار کرد: با انجام نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی توسط کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی قزوین، دست فروشان تخم مرغ‌های فاقد هویت در سطح این شهرستان جمع آوری شدند.

وی افزود: تخم مرغ‌های جمع آوری شده فاقد تاریخ تولید، تاریخ انقضا و مبدا تولید مشخص بوده و در شرایط غیر بهداشتی عرضه می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلوخانی اصریح کرد: عرضه تخم مرغ می‌بایست از طریق شرکت‌های بسته بندی و یا واحدهای تولیدی تحت نظارت دامپزشکی و در شرایط بهداشتی صورت پذیرد.

وی از عموم مردم درخواست کرد: در هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی به شرایط ظاهری، تاریخ تولید و تاریخ انقضا فرآورده، توجه کرده و فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

جلوخانی در پایان از عموم مردم خواست تخلف‌های مرتبط به دامپزشکی را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ به اداره کل دامپزشکی استان قزوین گزارش کنند.

کد خبر 4920553

منبع: مهر

کلیدواژه: دامپزشکی قزوین تخم مرغ ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا ایلام شهرکرد ماه مبارك رمضان گرگان بیرجند زلزله کمک به نیازمندان مواسات بارش باران تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری، حجت الله رئیسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان سامان از کارخانه فرآورده های گوشتی شقایق سامان تولید کننده سوسیس و کالباس، واقع در شهرک صنعتی شهر سامان فاز یک به منظور بررسی مسائل و مشکلات در عرصه تولید و همچنین برآورد آرد مصرفی ماهانه کارخانه بازید نمودند.

وی افزود: ظرفیت تولیدی این واحد تولیدی ۳۵۰۰تن درسال و با اشتغال ۱۰نفر می‌باشد.

رئیسی خاطر نشان کرد: فرآورده های گوشتی شقایق سامان بعد از ۷ سال تعطیلی سال گذشته مجدد به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان در پایان گفت : توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی‌ از راهکارهای موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.


۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902961

دیگر خبرها

  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود