Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@18:37:53 GMT

سوانح جاده‌ای همدان ۸ کشته و زخمی برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۳۴۰۲

سوانح جاده‌ای همدان ۸ کشته و زخمی برجا گذاشت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا عزیزی گفت: سانحه نخست مربوط به برخورد جلو به پهلو یک دستگاه سواری پژو پرشیا با وانت پیکان در جاده همدان - سنندج نزدیک روستای «پهنه بُر» است.

رئیس پلیس‌راه استان همدان اضافه کرد: در این سانحه رانندگی، سواری پژو به علت انحراف به چپ ناشی از سرعت غیرمطمئنِ و لغزندگی جاده با پهلو وانت پیکان برخورد کرد و یک پدر و پسر سرنشین وانت پیکان در دم جان باختند و راننده سواری مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین سانحه دیگری در جاده جوکار ملایر رخ داد که در این سانحه یک دستگاه وانت نیسان واژگون شده سپس در حین واژگونی به سمت دیگر جاده می‌رود و راه خودروی عبوری را سد کرد.

سرهنگ عزیزی افزود: سواری سمند که از مسیر مقابل در حال تردد بود با وانت نیسان واژگون شده برخورد کرده و در این سانحه جاده‌ای نیز یک نفر از سرنشینان سمند فوت و ۳ سرنشین این خودرو به همراه راننده نیسان مجروح شدند.

رئیس پلیس‌راه استان همدان بیان کرد: رانندگان هر چهار خودرویی که در ۴۸ ساعت گذشته دچار سانحه شدند بومی هستند و این وضعیت مؤید بی‌توجهی رانندگان بومی به قوانین راهنمایی و رانندگی و نقش مهم آن‌ها در بروز سوانح جاده‌ای همدان است.

کد خبر 509567 برچسب‌ها استان همدان پلیس راهور - جاده‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان همدان پلیس راهور جاده ها حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت

علیرضا شهرجردی اظهار کرد: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید وانت با پراید و حریق خودروی وانت پراید در کیلومتر ۷۰ محور قدیم تهران-ساوه، بعد از پرندک بلافاصله عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان زرندیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران پایگاه زرندیه در محل حادثه، اقدام به رهاسازی سرنشینان کردند که هر ۲ سرنشین بر اثر این حادثه جان باختند و پس از رهاسازی پیکر هر ۲ متوفی تحویل عوامل آرامستان شد.

شهرجردی افزود: این عملیات در ساعت ۲ بامداد آغاز شد و ۲ ساعت پس از آن به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز