Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@09:11:17 GMT

اجرای سرود خیابانی گروه های برگزیده در میدان امیرچخماق یزد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۳۴۵۳

اجرای سرود خیابانی گروه های برگزیده در میدان امیرچخماق یزد

حجت الاسلام فخرالدینی گفت: به مناسبت میلاد امام حسن(ع)، پنج برنامه محوری با همکاری مردم و تشکل‌های مردمی و مذهبی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با بیان اینکه به مناسبت پانزدهم ماه رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع)، پنج برنامه محوری با همکاری مردم و تشکل‌های مردمی و مذهبی در استان تهیه و برگزار می‌شود اظهار کرد: با توجه به اینکه استان یزد در مبارزه با ویروس کرونا در مرحله مدیریت بیماری است بر خلاف سال‌های گذشته برای پیشگیری از شیوع آن بیشتر محور برنامه‌های میلاد کریم اهل بیت (ع) در فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی ساعت ۱۸ دیروز آیین تعویض پرچم بقاع متبرکه و امامزادگان استان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه صورت گرفت.

فخرالدینی گفت: امروز که مصادف با ۱۵ رمضان و میلاد دومین امام شیعیان جهان است مراسمی  همراه با پخش آن از مساجد و بقاع متبرکه  استان یزد در ۲۱ شهر و تعدادی از روستاها بدون حضور مردم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: سرود خیابانی توسط گروه های برتر در روز ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام ساعت ۱۲ظهر امروز در میدان امیرچقماق یزد با رعایت اصول بهداشتی اجرا می شود.

وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی در خصوص سیره و شخصیت امام حسن (ع) از دیگر برنامه‌های خاصی است که در فضای مجازی توسط برخی نهادها و تشکل‌ها پیش‌بینی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، روزنامه‌های صبح امروز «شنبه 8 اردیبهشت » را در ادامه مشاهده می‌کنید.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین (ع) یزد + ویدئو
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)