Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اسکوچیچ همچنان سرمربی تیم ملی است و بحث حضور استراماچونی به جای او از ابتدا هم مطرح نبود.

طرفداری- محمود اسلامیان، در مورد اینکه تکلیف اساسنامه فدراسیون فوتبال چه شد، اظهار داشت:

مسئولان روی مشکل اساسنامه کار می‌کنند و امیدواریم این موضوع هر چه زودتر در دولت و مجلس تصویب شود تا برای همیشه این مسئله از فوتبال برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش میزان، وی در خصوص تکلیف ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت:

ستاد ملی مبارزه با کرونا باید نظر نهایی را بدهد و در خصوص لیگ تعیین تکلیف کند. البته سه گزینه روی میز است. اولین گزینه این است که بازیکنان بدنسازی کنند و آماده لیگ شوند که این مسئله به طور حتم ضررهای زیادی از لحاظ بدنی به بازیکنان وارد می‌آورد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود:

گزینه دوم این است که لیگ فصل آینده را زودتر برگزار کنیم و در آن، ابتدا نه هفته باقیمانده لیگ نوزدهم انجام شود و سپس لیگ بیستم کلید بخورد. باز هم این مسئله تبعات منفی برای بازیکنان در بر خواهد داشت. حالت سوم ماجرا این است که قهرمان را اعلام کنند. البته باید برای معرفی تیم قهرمان بهترین گزینه انتخاب شود. 

اسلامیان در مورد اینکه چه کسی نظر نهایی را پیرامون لیگ می‌دهد، گفت:

سازمان لیگ نظر نهایی را می‌دهد اما در این بین با مسئولان فدراسیون هم مشورت می‌گیرند تا پس از جلسات خردجمعی بهترین تصمیم اتخاذ شود. 

وی در خصوص شایعه سرمربیگری استراماچونی در تیم ملی فوتبال گفت:

 این مسئله دروغ یک «شازده‌» است. شب می‌خوابیم و صبح بیدار می‌شویم و برای فوتبال اخبار دروغ درست می‌کنند. بهتر است با چنین افرادی که اخبار کذب را منتشر می‌کنند برخورد قانونی شود تا بدانند هویت آنها چیست. اسکوچیچ همچنان سرمربی تیم ملی می‌ماند و بحث حضور استراماچونی به جای او از ابتدا هم مطرح نبود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس

‌کادر فنی و فدراسیون کشتی تصمیم نهایی خود را در خصوص حسن یزدانی به‌عنوان منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در المپیک را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، تصمیم خود را در مورد انتخاب ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد. نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

۱- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که ۵۰ روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، حسن یزدانی که ۹ ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و در صورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، او ملی‌پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک پاریس خواهد بود.

۲- در صورتی که شرایط درج شده در بند یک حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی‌پوش این وزن اتخاذ خواهد کرد.

رقابت‌های رنکینگ‌دار بوداپست مجارستان روزهای ۱۷ تا ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد.


کد خبر 748799

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش