Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه در خصوص شرایط راه‌اندازی پالایشگاه، وزارت نفت باید اظهار نظر کند، گفت: در حوزه دشت‌آزادگان تا کنون فقط شناسایی چاه‌های نفتی صورت گرفته و تا کنون چاه نفتی به عنوان بهره‌برداری یا تولید اعلام نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سامانه «فارس من»  هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی  شده است و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سوسنگرد نیازمند ساخت یک پالایشگاه است» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

حمید سیلاوی فرماندار دشت‌آزادگان  در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: ما نمی‌توانیم امکان احداث پالایشگاه در شهرستان سوسنگرد را برآورد کنیم اما از طریق بخش خصوصی می‌توان برای استفاده از این ظرفیت در شهرستان استفاده کرد.

وی افزود: قطعاً برای احداث پالایشگاه در گام نخست نیاز به زمین مناسب و نهاده‌‌های لازم به ویژه آب و برق است.

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه در خصوص شرایط راه‌اندازی پالایشگاه، وزارت نفت باید اظهار نظر کند، افزود: در حوزه دشت‌آزادگان تا کنون فقط شناسایی چاه‌های نفتی صورت گرفته و تاکنون چاه نفتی به عنوان بهره‌برداری یا  تولید اعلام نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سال گذشته رئیس جمهور از کشف میدان نفتی جدیدی در حد فاصل بستان تا امیدیه خبر داد و گفت: حجم ذخایر نفت درجای این میدان بالغ بر 53 میلیارد بشکه اعلام شده است و وسعت آن 2400 کیلومتر مربع و 80 متر ضخامت دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت نفت تولید نفت دشت آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان

وزیر آموزش‌وپرورش درباره جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان گفت: قانونی تصویب شده و در آستانه اجراست و آن جذب نخبگان و استعدادهای مختلف در دانشگاه فرهنگیان است، اگر می‌خواهیم نسل‌مان را درست تربیت کنیم باید بهترین بچه‌ها را معلم کنیم.

به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی در جمع قهرمانان جهانی والیبال دانش آموزی که در سالن وزارت آموزش و پرورش حضور داشتند، با بیان اینکه سیاست قطعی وزارت آموزش و پرورش توسعه تربیت‌بدنی است گفت: مفتخرم در این دولت ۲۲۰۰ فضای ورزشی ساخته شده است، ۵ دهکده جامع ورزشی احداث خواهد شد چراکه سیاست قطعی وزارت آموزش و پرورش تقویت تربیت بدنی است.

وی با بیان اینکه لذت خلق افتخار در دوره نوجوانی گوارای وجودتان افزود: این پیروزی تقدیم به همه معلمان شما باشد که در شکل‌گیری شخصیت شما تاثیرگذار بوده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رسیدگی ویژه به سلامت جسمی دانش‌آموزان یکی از دغدغه‌های پیوسته ما در آموزش و پرورش، است، ادامه داد: سلامت جسم و بدن برای یادگیری عمیق و برای نقش آفرینی دقیق مهم است. در نتیجه از وظایف ما این است که در ساحت زیستی و بدنی کمک کنیم.

صحرایی با بیان اینکه یکی از آرزوهای من این است که هر روز حداقل یک ساعت دانش‌آموزان در مدرسه ورزش کنند گفت: این مهم را حتما دنبال می‌کنیم. 

وزیر آموزش و پرورش داشتن اعتماد به نفس تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران را یک فاکتور خیلی مهم برشمرد و افزود: شما در مقابل تیم‌های اروپایی بازی کردید، این‌قدر اعتماد به نفس داشتید و کار خودتان را کردید، ارزشش از کاپ و مدال بیشتر است. 

وی خطاب به مسئولان ورزش کشور تاکید کرد: اگر می‌خواهید تیم قوی درست کنید به مدرسه‌ها بیایید. بهترین‌ها در مدرسه هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی باید در کنار تعاملات امنیتی با کشور هدف پیگیری شود
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش