Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس نیک روش روابط عمومی گروه جهادی شهید عباس کردونی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و آسیب افراد از این بیماری گفت: تعداد ۶۰ بسته معیشتی، بهداشتی و فرهنگی تحت عنوان رزمایش همدلی بسته بندی و در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت در بین خانواده‌های بی بضاعت و محروم شهر اهواز توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با کمک نیکوکاران و با همت اعضا گروه جهادی شهید عباس کردونی وابسته به مسجدالرسول پایگاه مقاومت بسیج ایثار حوزه ۴شهری امام سجاد (ع) اهواز این اقدامات انجام شد که در ۳ بخش بسته‌های معیشتی، بهداشتی و فرهنگی بوده است.

نیک روش بیان کرد: محتوای بسته معیشتی شامل؛ یک کیسه برنج، سویا، روغن، رب گوجه، حبوبات، قند و شکر، آبلیمو، ماکارانی، مرغ بوده و درون مایه بسته بهداشتی نیز الکل طبی ۷۰ درصد، محلول ضدعفونی کننده سطوح و دست، ماسک، بروشور حاوی نکات بهداشتی و مایع دستشویی بوده است.

محتوای بسته فرهنگی نیز حاوی کتاب سلام بر ابراهیم (زندگینامه شهید ابراهیم هادی)، چند بسته شکلات و دلنوشته اعضای گروه جهادی خطاب به خانواده‌های بی بضاعت بوده است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته های معیشتی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند.

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074877 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس