Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدوقی از اجرای طرح «سفره مجازی به بزرگی تهران» در ماه رمضان و به همت دفتر نمایندگی تهران مسجد جمکران خبر داد و گفت: با همکاری خیران و گروه‌های جهادی و ذیل این طرح ۶۰ پرس غذای گرم بین محرومان شرق تهران و روستاهای منطقه کهریزک توزیع می‌شود.

«ابراهیم صدوقی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان درباره فعالیت دفتر نمایندگی تهران مسجد مقدس جمکران در رزمایش مواسات و همدلی مومنانه، اظهار کرد: طبق ماموریت های محموله توسط قرارگاه مردمی «گامی به سوی جامعه مهدوی» این دفتر اقدام به راه اندازی طرح «سفره مجازی به بزرگی تهران» کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نمایندگی تهران مسجد مقدس جمکران ادامه داد: طبق تجربیات سال های قبل مطلع بودیم که اهالی تهران به سفره داری و اطعام محرومان و نیازمندان در ماه مبارک رمضان اهتمامی ویژه دارند، از این رو، کوشیدیم این نیات خیر را از طریق طرح «سفره مجازی» تجمیع کنیم که در نتیجه آن و با همکاری گروه های جهادی و خیران بالغ بر 24 هزار پرس غذای گرم و پک افطاری و نمک تبرک جمکران با نشان «بِيُمْنِهِ رُزِقَ الْوَرَي» در مناطق شرق و جنوب شرق و روستاهای کهریزک مثل شورآباد توزیع شد.

 

صدوقی تصریح کرد: در ادامه اجرای این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان 35 هزار پرس غذای گرم دیگر بین مستمندان توزیع می شود. به طور کلی برای کا ماه مبارک عدد تقریب 60 هزار پرس به ارزش 300 میلیون تومان پیش بینی شده که همه هزینه آن از سوی بانیان تامین شده است.

 

 

وی درباره نحوه طبخ و توزیع این غذاها، ابراز کرد: کار طبخ و توزیع به همت خادمان افتخاری، خیران و گروه های جهادی همکار با دفتر نمایندگی تهران میعادگاه منتظران در حال انجام است، بدین ترتیب که سه آشپزخانه در سه مسجد مناطق شرق تهران هر شب کار طبخ و توزیع حدود 1300 پرس غذای گرم را انجام می دهند.

 

وی در ادامه بیان کرد: همچنین، با چند خیریه هم رایزنی کردیم تا با سبدهای کالای تهیه شده توسط آنها، گوشت تبرکی قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) با نشان «بِيُمْنِهِ رُزِقَ الْوَرَي» و با محور دعا برای سلامتی و ظهور آن حضرت(عج) هم توزیع شود.

 

صدوقی اعلام کرد: دفتر نمایندگی تهران مسجد مقدس جمکران در لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری برای راه اندازی رزمایش مواسات و کمک مومنانه، تا کنون 40 راس گوسفند را قربانی و بسته های یک کیلیویی گوشت آنها را بین محرومان توزیع کرده است.

 

وی با بیان اینکه دفتر تهران همسو با اولویت ها و اهداف قرارگاه مردمی «گامی به سوی جامعه مهدوی» در رزمایش مواسات شرکت می کند، خاطرنشان کرد: هدف ما و قرارگاه ایجاد انس آحاد مردم با امام زمان(عج) است و می کوشیم هم گوشت تبرکی و هم غذای گرم به اسم هدیه امام زمان(عج) در سفره محرومان برود.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی مسجد مقدس جمکران پرس غذای گرم سفره مجازی هزار پرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان به همت خیرین هلال‌احمر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به 6 روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران برگزار شد. 

مدیرعامل جمعیت‌ هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌ جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسئولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران مهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند. سپس برای کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند. 

موسسه خیریه‌ای در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران 297 انشعاب لوله آب را برای 6 روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

محمدعلی کاوسی در مراسم آغاز عملیات پرژه آبرسانی به 6 روستای درمیان اظهار داشت: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین در سال جاری محقق شده است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به 6 روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد. روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با اجرای 22 هزار و 500 متر شبکه توزیع و اجرای 297 انشعاب لوله آب، 297 خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند. 

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان