Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:58:55 GMT

عضویت ۲۵ هزار دانش آموز مدارس غیر دولتی گیلان شبکه «شاد»

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۴۵۶۹

عضویت ۲۵ هزار دانش آموز مدارس غیر دولتی گیلان شبکه «شاد»

حمید آقاجانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۸۴۶ مدرسه غیر دولتی با ۶۰ هزار و ۶۴۳ دانش آموز در استان گیلان مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و انجام آموزش‌های از طریق فضای مجازی به ویژه با راه اندازی شبکه «شاد» از سوی وزارت آموزش و پرورش، افزود: از مجموع مدارس غیر دولتی گیلان ۸۲۰ مدرسه و ۲۵ هزار و ۴۵۲ دانش آموز در شبکه «شاد» عضو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش گیلان به سوالات والدین در زمینه چگونگی هزینه این مدارس، با مشخص شدن پایان سال تحصیلی و چگونگی بازگشت شهریه‌های غیر درسی، تصمیم گیرهای گرفته به خانواده دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مدارس غیر دولتی باید به همه خدمات آموزشی پیش بینی شده برای سال تحصیلی را به دانش آموزان ارائه دهند، تصریح کرد: با توجه به تعطیل نشدن آموزش‌ها والدین باید شهریه درسی مدارس را پرداخت کنند.

آقاجانی همچنین با اشاره به موضوع پرداخت حقوق معلمان مدارس غیر دولتی، بیان کرد: مدیران مدارس غیر دولتی موظف هستند بر اساس قراردادهای موجود به پرداخت حقوق معلمان خود هستند در صورت عدم پرداخت حقوق معلمان این مدارس می‌توانند با سامانه تلفنی ۴۳۱۷ تماس گرفته و اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 4920632

منبع: مهر

کلیدواژه: مدارس غیر انتفاعی استان گیلان شبکه شاد ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا ایلام شهرکرد ماه مبارك رمضان گرگان بیرجند زلزله کمک به نیازمندان مواسات بارش باران مدارس غیر دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم

فرهادی، سخنگوی آموزش و پرورش گفت: رقم حق‌التدریس معلمان در هر ماه بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: قبل از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳، حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته، حقوق معلمان خرید خدمات و حق الزحمه امتحانات نهایی را پرداخت خواهیم کرد.

او همچنین ادامه داد: معوقات فروردین سرایداران با حقوق اردیبهشت به حسابشان واریز می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی