Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@10:34:28 GMT

جدایی ستاره ایرانی الاصل از سلتیک گلاسکو

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۴۸۱۸

جدایی ستاره ایرانی الاصل از سلتیک گلاسکو

بازیکن ایرانی الاصل سلتیک اعلام کرد تابستان از جمع نفرات سلتیک گلاسکو جدا می شود.

به گزارش مشرق، دانیل ارزانی، بازیکن ایرانی الاصل تیم ملی فوتبال استرالیا و منچسترسیتی به صورت قرضی در سلتیک اسکاتلند بازی می‌کرد؛ با این حال پارگی رباط صلیبی باعث شد که او تنها ۲ بار برای این تیم به میدان برود.

بیشتر بخوانید:

ستاره ایرانی تبار شاگرد گواردیولا شد

این بازیکن ایرانی الاصل که در جام جهانی روسیه نیز برای استرالیا به میدان رفت تایید کرد ماه آینده هم‌زمان با پایان قراردادش از سلتیک جدا می‌شود و احتمالا راهی لیگ هلند خواهد شد تا بتواند خودش را نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هر چند او در عضویت تیم منچسترسیتی قرار دارد ولی سران این تیم لیگ برتری فعلا قصد اضافه کردن او را به تیم اصلی ندارند و قصد دارند بازی او را در تیم‌های دیگر ارزیابی کنند.  

ارزانی احتمال زیاد راهی یک تیم در بلژیک یا هلند خواهد شد تا بتواند خودش را اثبات کند و نشان دهد بعد از پارگی رباط صلیبی می‌تواند هم‌چنان بازیکن موثری باشد. 

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور زلزله تهران اخبار بورس دانیال ارزانی فوتبال باشگاه سلتیک جدایی منچسترسیتی استرالیا ایرانی الاصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی معمولی، ستاره میدان اراک!

به گزارش ورزش سه ایرالکو در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در روز مصدمیت اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی ، علیرضا نقی زاده به عنوان یکی دیگر از باتجربه های خود را در اختیار نداشت.
در شرایطی که به نظر می رسید نقی زاده مصدوم است و شرایط بازی ندارد اما در وقت های اضافه به میدان رفت و گل چهارم تیمش را در وقت های تلف شده به ثمر رساند تا بازی را به پنالتی ببرد.
نقی زاده همچنین  آخرین پنالتی تیمش را هم در ضربات پنالتی با مهارت بالا تبدیل به گل کرد تا نقش اول پیروزی تیمش باشد آن هم در شرایطی که دقایق زیادی در زمین نبود.

نقی زاده که بازیکنی ساکت و در خدمت تیم است پیش تر هم در یکی از بردهای آلومینیوم در اراک مقابل پرسپولیس نیز موفق شده بود دروازه سرخ ها را باز کند.
جالب اینکه  نقی زاده در شروع مسابقه با محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش حریف دیدار گرمی داشت چرا که این دو بازیکن در تیم ماشین سازی تبریز همبازی بودند.
البته برخلاف نقی زاده ، کنعانی زادگان که 120 دقیقه در زمین بود روز خوبی نداشت و با وجود اینکه پنالتی اول تیمش را در ضربات پنالتی تبدیل به گل کرد اما در خط دفاعی تیم که چهار گل خورد  نتوانست در کنار دیگر اعضای خط دفاع تیمش دو بار پیش افتادن با دو گل برتری را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی