Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-30@23:59:29 GMT

یارانه نقدی کی واریز می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۵۰۸۹

یارانه نقدی کی واریز می‌شود؟

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، یارانه اردیبهشت، یکصدو یازدهمین مرحله از پرداخت های نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی است که از سال ۱۳۸۹ تا کنون هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

در حال حاضر حدود ۷۸ میلیون نفر در هر ماه یارانه نقد می گیرند که همراه با آن افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی  نیز واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار یارانه نقدی که در بیستم هر ماه پرداخت می شود، کمک معیشتی نیز بعد از اصلاح قیمت بنزین از آبان ماه سال گذشته در دهم هر ماه برای نزدیک به ۱۹ میلیون خانوار از جمعیت یارانه بگیران واریز می شود که متناسب با اعضای خانوار مبلغ آن متفاوت است.

این در حالی است که از اسفندماه و در قالب بسته حمایتی کرونا مبلغی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان هم بین حدود سه میلیون نفر از افراد فاقد درآمد در اواخر ماه توزیع می شود که طبق اعلام اولیه در چهار مرحله خواهد بود که با کمک ماه رمضان به پنج مرحله رسید.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: هدفمندي يارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه لقمانی گفت: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و برای خودرو حامل هیزم قاچاق نیز، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال معادل ارزش هیزم قاچاق صادر کرد و در مجموع متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. محکوم شد.

لقمانی گفت: شعبه همچنین مالک هیزم های قاچاق را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093336

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • درخواست بهسازی و مرمت راه عشایری قره داغ اهر ارسباران
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد