Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر کوثری گفت: کمک مومنانه صحنه‌های شیرین و غرورآفرینِ مردم ایران در اوج تلخی‌های کرونا است و شایسته می باشد که مردم در حد توانشان در این پویش خدا پسندانه شرکت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوذر کوثری؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد: نهادهای دولتی در زمینه کمک مومنانه اقداماتی و برنامه ریزی هایی را در این شهرستان انجام داده اند که تاکنون حرکت ها و فعالیت های خوبی در ارتباط گیری با خیران این منطقه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با شیوع ویروس کرونا گروه های مختلف مردمی در کنار مسئولان دولتی و حاکمیتی پا به عرصه گذاشتند تا مشکلات موجود در حوزه تامین اقلام مورد نیاز بهداشتی را حل کنند و گامی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بردارند.

فرماندار ایرانشهر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای ارائه کمک های مومنانه تصریح کرد: با توجه به این که صاحبان برخی مشاغل در شرایط کنونی متاثر از بیماری کرونا شدند و بسیاری از خانواده ها برای تامین مایحتاج معیشتی خود در شرایط ضعیف اقتصادی قرار دارند لذا ضروری است در دستگیری از محرومان پیش قدم باشیم.

وی ادامه داد: در راستا کمک مومنانه اقدامات موثری از ناحیه دولت، خیرین، نهادهای حامی نیازمندان نظیر کمیته امداد، بهزیستی، در سطح شهرستان ایرانشهر انجام شده که اجرای این طرح می تواند یکی از ابتکارات بسیار خوب و به جا و شایسته باشد.

کوثری خاطرنشان کرد: در آموزه های دین مبین اسلام نیز به موضوع نوع‌دوستی، دست‌گیری و کمک به افراد تاکید شده و این طرح نیز در همین راستا و اجرای آن مستلزم مشارکت اجتماعی آحاد جامعه است و کسانی که می خواهند در این طرح خداپسندانه کمک کنند باید با نیت الهی در آن مشارکت داشته باشند.

وی عنوان کرد: با همکاری فرمانداری هر نوع هماهنگی؛ حمایت و تشویق خیرین و هدایت آنان در اجرا هر چه بهتر طرح کمک مومنانه در ایرانشهر توسط متولین این امر انجام شده است.

فرماندار ایرانشهر گفت: در عملی کردن طرح مومنانه، نیروهای سپاه پاسداران شهرستان نسبت به سایر ارگان ها زحمات بیش تری را تقبل کرده اند.

وی تصریح کرد: در حقیقت کمک مومنانه صحبت از یک بسیج همگانی برای یاری به هم نوع است، هموطن و شهروندانی که در این روزهای سخت، کروناویروس و شرایط پیش آمده، اشتغالش، زندگی و خانواده اش را هدف قرار داده است، مطمئنا همدردی همواره وجود داشته و خیران و نیکوکاران در سخت ترین شرایط کشور مانند جنگ و حوادث مترقبه حامی مردم بوده و هستند و اکنون از این آزمون نیز سربلند بیرون می‌آیند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۵۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • پیش بینی برداشت بیش از سه هزار تن انگور امسال از تاکستانهای مهاباد
  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان