Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه حرکت‌های مومنانه باید در جامعه نهادینه شود گفت: مردم در مقابله با ویروس کرونا وظیفه‌مدارانه و مومنانه رفتار کردند. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در آیین رزمایش همدلی اوقاف در ماه ضیافت الهی با  تبریک میلاد امام حسن(ع) کریم اهل‌بیت اظهار داشت: از خداوند درخواست داریم تا در ماه مبارک رمضان روزه مقبول را نامه اعمال ما ثبت و ضبط کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6600 بسته معیشتی کمک مؤمنانه اوقاف بین نیازمندان کرمان توزیع می‌شود10500 بسته غذایی و بهداشتی کمک مومنانه هلال احمر در کرمان توزیع شدبیش از 20 هزار کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارد

وی با بیان اینکه جای بسی خوشبختی است که این رزمایش به دستور رهبر فرزانه انقلاب آغاز شده است گفت: نهادها، مجموعه‌ها، خیران و مردم ما در لبیک به فرمان رهبری در راستای رزمایش همدلی و کمک مومنانه خوش درخشیدند.

امام جمعه کرمان با ابراز اینکه مردم ما همان طور که در صحنه‌های مختلف سرافزار و سربلند بوده و از آن موفق بیرون می‌آیند این دوران سخت را نیز با موفقیت پشت سر می‌گذارند افزود: ویروس کرونا این روزها نه فقط در کشور ما که در بسیاری از کشورهای دنیا مردم را را دچار کرده است.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌ها در مبارزه با شیوع کرونا کم نیست افزود: مردم ما با وجودی که با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند اما در مقابله با این ویروس و مردم آسیب‌دیده از این ویروس وظیفه‌مدارانه، مومنانه و با معرفت رفتار کردند.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه کاری که امروز اداره کل اوقاف انجام داد هم در تعداد و هم در کیفیت و نوع اراده خوب و زیباست گفت: عمل به نیت واقف در این بخش بسیار با وسواس و با حساسیت درحال انجام است و‌ بخشی از جلوه‌های عملیاتی کردن نیات واقف در این صحنه دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نکته دوم این است که ما با شرکت در این رزمایش آزمون و امتحان اللهی را با موفقیت پشت سر می‌گذاریم افزود: امیدواریم که کشور ما از این شرایط به خوبی عبور کند اما خوب است که این حرکت‌هایی که در شرایط بحران شاهد آن هستیم در جامعه نهادینه شود.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه باید این فرهنگ تقویت و عملیاتی شود و این حجمی که در این رزمایش حضور پیدا کردند این روحیه و رویه را در پساکرونا هم حفظ کنند افزود: امیدواریم این اقدامات تشویقی باشد برای مردمی که می‌خواهند در این امر شرکت کنند تا توجه‌شان به وقف بیشتر شود.

انتهای پیام/511/ ع

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط امام حسن (ع) سازمان اوقاف ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام حسن ع سازمان اوقاف ویروس کرونا امام حسن ع محرومیت زدایی سازمان اوقاف ویروس کرونا استان کرمان امام جمعه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق برخی مناطق یاسوج روز جمعه به مدت دو ساعت قطع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه، برق از ساعت هشت صبح به مدت دو ساعت در راستای بهینه‌سازی شبکه برق در برخی از مناطق قطع می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، برق در میدان استانداری و مجموع ادارات، بیمارستان‌های شهید رجایی و شهید بهشتی، شصت متری (خیابان امام خمینی) و گلستان‌ها، شاهدها، عدل‌ها، قسمتی از بلوار قرنی، بلوار انقلاب و شهرک امام حسین و قسمتی از امامت‌ها و بلوار تل زالی قطع خواهد شد.

در زمان بروز هرگونه «خاموشی» طبق دستورالعمل در مراکز حساس و حیاتی، تأمین برق اضطراری انجام می‌شود.

کد خبر 6100898

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق یاسوج روز جمعه به مدت دو ساعت قطع می شود
  • اساس و پایه دانشگاه بر منزلت استاد نهادینه شده است
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • تشکیل زنجیره انسانی مردم کرمان در حمایت از طرح نور پلیس
  • صلح و سازش، ظرفیتی برای کاهش جمعیت کیفری
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • موسی عصمتی؛ شاعر روشندل: رسانه ملی با «سرزمین شعر» حرکت نویی را آغاز کرد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس