Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد بزرگ شطرنج ایران، گفت: خوشبختانه ماه مبارک رمضان و بیانات مقام معظم رهبری نسبت به رزمایش مواسات ظرفیت مناسبی را برای افراد نسبت به کمک دیگران ایجاد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرهام مقصودلو در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما،گفت: قرنطینه را به صورت کامل رعایت می کنم و این روزها را بیشتر با حضور در مسابقات بین المللی به صورت مجازی می گذرانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد بزرگ شطرنج ایران، خاطرنشان کرد: همیشه اعتقاد داشتم کسانی که از وضعیت مالی بهتری برخوردار هستند باید به افراد آسیب پذیرتر کمک کنند و خوشبختانه ماه مبارک رمضان و بیانات مقام معظم رهبری نسبت به رزمایش مواسات ظرفیت مناسبی را برای افراد نسبت به کمک دیگران ایجاد کرده است.

وی در خصوص لزوم کمک به دیگران، افزود: این روزها که کرونا آمده عده ای که در گذشته هم زندگی خود را به سختی می گذراندند کار برایشان سخت تر شده اگر همه ما حداقل به افرادی که در اطراف ما هستند کمک کنیم قطعا شرایط بهتری برای قشرهای ضعیف تر حاصل می شود.

مقصودلو بیان اینکه همیشه به خانواده خود توصیه کرده ام در این برنامه ها شرکت کنند،یادآورشد: در این دوران باید خیلی حواسمان به اطراف باشد خیلی ها از کار روزمرگی هم افتاده اند، این کار بسیار بزرگ است و همیشه از مردم می خواهم در این طرح ها شرکت کنند.

قهرمان شطرنج جهان با اشاره به اینکه دست نیازمند گرفتن از سیره اهل بیت است، عنوان کرد: حالا که زمینه کمک کردن فراهم شده همه باید دست به دست یکدیگر دهیم تا این مشکل هر چه سریع تر حل شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد

حجت الاسلام سید ابوالفضل امام رییس اداره اجرایی زکات یزد گفت: به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.

رییس اداره اجرایی زکات یزد از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • کسانی که اعتمادبه‌نفس آن‌ها نمایشی است، این رفتارها را دارند
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی