Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@02:19:40 GMT

درخواست هادی محمدی از ورزشکاران

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۵۷۳۶

درخواست هادی محمدی از ورزشکاران

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ورزشکاران که وضعیت بهتری نسبت به مردم عادی جامعه دارند؛ به بیکاران کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،هادی محمدی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در حاشیه رزمایش همت جوانانه و کمک مؤمنانه اظهار کرد: در حال حاضر در کشور با توجه به بیماری کرونا شرایط خاصی وجود دارد و برخی از مردم جامعه بیکار شدند و برخی نیز در شرایط بد اقتصادی به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه و کارهایی از این قبیل که انجام می‌شود، در این شرایط بسیار خوب است.

وی افزود: مردم و خصوصاً ورزشکاران که در این شرایط، وضعیت بهتری نسبت به مردم عادی جامعه دارند؛ امیدوارم در این کار خیر شرکت کنند و تا جایی که می‌توانند کمک کنند.

هادی محمدی در ادامه با بیان اینکه باشگاه ذوب آهن نیز در این طرح کمک کرده است، عنوان کرد: هدف من از شرکت در این مراسم ترویج این کار خیر است و اینکه بتوانم سهمی در این کار داشته باشم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان ذوب آهن هادی محمدی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • ببینید | آب‌گرفتگی معابر عشق‌آباد خراسان‌جنوبی و درخواست کمک توسط مردم
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر