Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@01:27:59 GMT

رمضان فرصتی برای نهادینه شدن «کمک‌های مومنانه»

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۵۷۵۹

رمضان فرصتی برای نهادینه شدن «کمک‌های مومنانه»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل حجت‌الاسلام مهدی ستوده در اردبیل اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه معرفت و شناخت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه خودسازی نفس، ماه خدا، ماه نزول قرآن، ماه پیامبر (ص) و ماه امیرالمومنین علی(ع)، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم شریف و مؤمن استان اردبیل همواره با تقوا و ایمان، تقرب به رحمت واسعه الهی را اصلی‌ترین هدف خود می‌دانند و با استفاده از فرصت‌های نورانی ماه رجب و شعبان، وارد ضیافت الهی شده‌اند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: ماه رمضان فرصتی است برای ارتباط بیشتر با خدای سبحان، ماه ازدیاد تقوا و تقویت اراده که انسان‌ها می‌توانند به برکت ماه رمضان اراده را در خود قوت ببخشند تا بتوانند از بداخلاقی‌های امروز که در جامعه به چشم می‌آید، دوری کنند.

ستوده افزود: از خداوند می‌خواهیم به برکت این ماه مبارک، اکنون که تمامی جوامع بشری با بحرانی همه‌گیر مواجهند، فروغ رحمت خود را بر دنیا ارزانی داشته و شاهد ریشه‌کنی این بیماری منحوس در تمامی جوامع، به ویژه ایران عزیزمان باشیم.

وی گفت: امیدوارم همگی از سفره پربرکت فیوضات الهی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و محیطی سرشار از نشاط و معنویت در استان ایجاد کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل عنوان کرد: خیرین عزیز همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را نیز به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۰۰۸۶۱ نزد بانک‌انصار و به‌نام موکب حضرت ابوالفضل العباس(ع) واریز کنند.

ستوده تصریح کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان و ایتام است و  در این ماه با گرفتن دست هر نیازمند قطعا پروردگار متعال عنایت خود را نسبت به ما افزایش خواهد داد.

توزیع ۳ هزار سبد کالا بین مددجویان اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: سه هزار و ۱۰۰ سبد کالا از اول ماه رمضان تاکنون در بین خانوارهای تحت پوشش این نهاد در این استان توزیع شده است.

دشتی افزود:  پنج هزار و ۱۰۰ پرس غذای گرم نیز در این مدت در بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد در استان در قالب طرح "اطعام مهدوی"  توزیع شده است.

وی با بیان اینکه با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان کمک‌های مردمی و خیرین به نیازمندان در استان افزایش یافته، اظهار داشت: با اینکه این امر باعث شده بخشی از نیازهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر جامعه برطرف شود اما کمیته امداد همچنان نیازمند کمک‌های خیرین و نیکوکاران برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان استان است.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه نیکوکاری است تا مردم بیش از پیش به فکر فقرا و محرومان جامعه باشند و با کمک‌های خود شادی‌ را به آنها به ارمغان بیاورند، بیان کرد: همه باید از این فرصت به نحو شایسته استفاده کرده و بیش از پیش به فقرا و نیازمندان کمک کنند.

دشتی با بیان اینکه کمیته امداد به دنبال ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است، گفت: کمک به نیازمندان علاوه بر ثواب فراوان باعث افزایش همبستگی اجتماعی در جامعه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: مردم و خیرین می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

وی گفت: مردم و نیکوکاران همچنین با مراجعه به وب ‌سایت emdad.ir می‌توانند به سادگی کمک‌های خود را در اختیار خانوارهای تحت حمایت این نهاد و دیگر افراد نیازمند جامعه قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه ساده‌ترین روش برای کمک به فقرا و پیوستن به طرح «اطعام مهدوی» استفاده از کد آنی ‌پرداخت #۰۴۵۸۸۷۷ است، بیان کرد: سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ نیز در اختیار نیکوکاران اردبیلی قرار دارد تا نسبت به کمک‌رسانی به محرومان جامعه در طول ماه مبارک رمضان اعلام آمادگی کنند.

46

کد خبر 1386233

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل ماه مبارک رمضان استان اردبیل کمیته امداد ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند

آرنه اسلوت به گزینه اصلی لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ تبدیل شده است. این سرمربی هلندی نمی خواهد این فرصت رویایی را از دست بدهد و در تلاش است مسیر انتقال خود به آنفیلد را هموار کند.

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ اسلوت بعد از برتری ۳-۱ فاینورد مقابل گو اهد ایگلز در هفته ۳۱ لیگ هلند گفت: 

لیورپول فرصتی است که هرگز نمی خواهم آن را از دست بدهم. می دانم که فاینورد مجوز خروج من را صادر می کند چون باشگاه به خوبی از اهمیت این پیشنهاد برای من آگاه است؛ لیورپول گامی بلند در دوران مربیگری من محسوب می شود. درحالیکه من اینجا منتظر هستم، دو باشگاه با یکدیگر مذاکره می کنند. از حضور در فاینورد خوشحالم اما لیورپول یک فرصت شگفت انگیز برای من است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • هفته سلامت فرصتی برای پاس داشتن سلامتی
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است